Candidatul Ideal
- Cunoștințe în interpretarea documentelor contabile și juridice.
- Abilități excelente de organizare, atenție la detalii și orientare spre risc.
- Absolvent studii superioare Economice (constituie un avantaj).
- Cunostinte foarte bune de Microsoft Office Excel & Word.
- Abilitati foarte bune de comunicare.
Descrierea jobului
- Analiza financiară a clienților pe baza documentelor transmise de departamentul Oscar Care (bilanțuri, balanțe, certificate fiscale etc.).
- Întocmirea Raportului Intern de Evaluare, pe baza căruia se aprobă limitele de credit.
- Verificarea informațiilor despre clienți în Registrul Comerțului și atașarea certificatelor constatatoare.
- Consultarea platformelor Ministerului de Finanțe, AEGRM, Portal Instanțe și Romanian Universe pentru analiza riscului comercial.
- Efectuarea verificărilor la Centrala Incidentelor de Plăți prin intermediul băncii partenere.
- Monitorizarea continuă a clienților existenți cu plată la termen și propunerea sistării livrărilor în caz de risc.
- Gestionarea și verificarea garanțiilor contractuale: CEC, BO, SGB, contracte de fidejusiune.
- Asigurarea autenticității semnăturilor și arhivarea electronică a documentelor de garanție.
- Urmărirea valabilității BO-urilor și comunicarea proactivă cu agenții de vânzări pentru actualizarea acestora.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv + beneficii extra.
- Mediu de lucru stabil și profesionist.
- Posibilități de dezvoltare și învățare continuă.
- O echipă prietenoasă și implicată.
Descrierea companiei
Suntem partenerul de incredere pentru fiecare industrie si tip de afacere.
OSCAR Downstream, parte a grupului antreprenorial românesc Alfa Group, este cea mai mare companie independenta de distributie a carburantului din Romania si in top 5 companii petroliere din tara, cu capital 100% romanesc si acoperire la nivel național.
Din 2001 oferim solutii personalizate partenerilor nostri: firme de transport, constructii, fermieri, agricultori sau orice alt tip de afacere. Am reusit asta pentru ca, pe langa statutul de client, pentru noi, fiecare companie care apeleaza la serviciile si solutiile noastre devine partener. Impreuna am gasit de fiecare data solutii adaptate fiecarui tip de afacere, pentru a optimiza resursele si pentru a controla consumul. Nu ne-am limitat nicio clipa la solutia cerere-oferta, ci am creat servicii integrate si moderne pentru solutii clare si sustenabile.
Portofoliul OSCAR include in principal furnizarea de motorina prin utilizarea unor canale de distributie variate: vanzare en-gross, statii de incinta OSCAR DIESELpoint si carduri de carburant OSCAR disponibile in reteaua de statii OSCAR: DIESELpoint Access si RO concept OSCAR. De-a lungul timpului am completat portofoliul cu benzina, bitum si lubrifianti.
Bazandu-ne pe o infrastructura logistica moderna si extinsa ce include o retea de depozitare proprie si o flota moderna de 77 autocisterne, OSCAR susține promisiunea de calitate facuta partenerilor sai. Experienta acumulata, cunoasterea profunda a cerintelor pietei, orientarea spre dezvoltarea de solutii personalizate si un flux controlat prin lantul logistic integrat, dau certitudinea ca produsul dorit este disponibil la calitatea ceruta, la locul si timpul promis.
www.oscars.ro