Candidatul Ideal
1.Studii si pregatire profesionala
-Absolvent de studii superioare economice, finante, contabilitate;
-Cunostinte solide de baza in domeniul bancar si financiar;
-Cunoştinţe de operare PC - pachet Microsoft Office (Excel, Word);
-Cunoştinţele de contabilitate reprezinta un avantaj;
2.Experienta relevanta
-Experienta anterioara in domeniul bancar, institutii financiare nebancare, case de ajutor reciproc, case de amanet, vanzari financiare reprezinta un avantaj;
-Cunoasterea produselor si serviciilor bancare(conturi, credite, carduri, investitii);
3.Abilitati interpersonale si de comunicare
-Capacitatea de a construi relatii bune cu clientii, de a intelege nevoile acestora si de a oferi solutii adecvate.
-Abilitati de a explica clar si convingator avantajele produselor financiare oferite de As CAR CONCORDIA PITESTI IFN.
4.Orientare spre client si rezultate
-Atitudine proactiva si orientata spre satifacerea nevoilor clientilor.
-Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari si performanta.
5.Capacitate de analiza si luare a deciziilor
-Abilitati analitice pentru evaluarea situatiei financiare a clientilor si pentru luarea deciziilor corecte in procesul de aprobare a imprumuturilor si a ofertelor.
6.Atitudine profesionala si etica
-Integritate, transparenta, si respectarea politicilor interne si a reglementarilor legale in domeniul financiar nebancar.
7.Abilitate de lucru in echipa
-Capacitatea de a colabora eficient cu colegii si alte departamente ale institutiei.
8.Abilitati de organizare si gestionare a timpului
-Capacitatea de a planifica si prioritiza activitatile pentru a asigura buna functionare sucursalei.
-Absolvent de studii superioare economice, finante, contabilitate;
-Cunostinte solide de baza in domeniul bancar si financiar;
-Cunoştinţe de operare PC - pachet Microsoft Office (Excel, Word);
-Cunoştinţele de contabilitate reprezinta un avantaj;
2.Experienta relevanta
-Experienta anterioara in domeniul bancar, institutii financiare nebancare, case de ajutor reciproc, case de amanet, vanzari financiare reprezinta un avantaj;
-Cunoasterea produselor si serviciilor bancare(conturi, credite, carduri, investitii);
3.Abilitati interpersonale si de comunicare
-Capacitatea de a construi relatii bune cu clientii, de a intelege nevoile acestora si de a oferi solutii adecvate.
-Abilitati de a explica clar si convingator avantajele produselor financiare oferite de As CAR CONCORDIA PITESTI IFN.
4.Orientare spre client si rezultate
-Atitudine proactiva si orientata spre satifacerea nevoilor clientilor.
-Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari si performanta.
5.Capacitate de analiza si luare a deciziilor
-Abilitati analitice pentru evaluarea situatiei financiare a clientilor si pentru luarea deciziilor corecte in procesul de aprobare a imprumuturilor si a ofertelor.
6.Atitudine profesionala si etica
-Integritate, transparenta, si respectarea politicilor interne si a reglementarilor legale in domeniul financiar nebancar.
7.Abilitate de lucru in echipa
-Capacitatea de a colabora eficient cu colegii si alte departamente ale institutiei.
8.Abilitati de organizare si gestionare a timpului
-Capacitatea de a planifica si prioritiza activitatile pentru a asigura buna functionare sucursalei.
Descrierea jobului
Asociatia CASA DE AJUTOR RECIPROC CONCORDIA PITESTI IFN cauta un referent de specialitate financiar/analist financiar dedicat si profesionist pentru a se alatura echipei noastre, in cadrul Sucursalei MIOVENI.In aceasta pozitie vei fi responsabil pentru gestionarea portofoliului de clienti, promovarea serviciilor financiare de creditare si economisire la fondul social, acordarea de consultanta financiara si contributia la dezvoltarea relatiilor cu clientii.
Responsabilitati principale:
1.Consilierea clientilor-oferirea de informatii si recomandari privind produsele si serviciile financiare oferite, imprumuturi, fond social, beneficii oferite, conturi.
2.Deschiderea si gestionarea conturilor-Inregistrarea si actualizarea datelor membrilor, procesarea cererilor pentru deschiderea, inchiderea sau modificarea conturilor.
3.Promovarea si vanzarea produselor financiare adaptate nevoilor clientilor.
4.Gestionarea Imprumuturilor-Analiza solicitarilor de imprumut, intocmirea si verificarea documentatiei aferente, aprobarea si procesarea creditelor, stabilirea si verificarea garantiilor oferite, urmarirea si monitorizarea rambursarii imprumuturilor.
5.Suport Administrativ-Intocmirea rapoartelor, arhivarea documentelor si gestionarea corespondentei cu clientii.
6.Asigurarea conformitatii activitatilor cu legislatia aplicabila si cu politicile interne ale institutiei.
7.Rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor-Tratarea si solutionarea solicitarilor membrilor intr-un mod profesionist si eficient.
8.Dezvoltarea relatiilor cu clientii-Mentinerea si consolidarea relatiilor pentru fidelizarea clientilor si cresterea portofoliului.
Responsabilitati principale:
1.Consilierea clientilor-oferirea de informatii si recomandari privind produsele si serviciile financiare oferite, imprumuturi, fond social, beneficii oferite, conturi.
2.Deschiderea si gestionarea conturilor-Inregistrarea si actualizarea datelor membrilor, procesarea cererilor pentru deschiderea, inchiderea sau modificarea conturilor.
3.Promovarea si vanzarea produselor financiare adaptate nevoilor clientilor.
4.Gestionarea Imprumuturilor-Analiza solicitarilor de imprumut, intocmirea si verificarea documentatiei aferente, aprobarea si procesarea creditelor, stabilirea si verificarea garantiilor oferite, urmarirea si monitorizarea rambursarii imprumuturilor.
5.Suport Administrativ-Intocmirea rapoartelor, arhivarea documentelor si gestionarea corespondentei cu clientii.
6.Asigurarea conformitatii activitatilor cu legislatia aplicabila si cu politicile interne ale institutiei.
7.Rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor-Tratarea si solutionarea solicitarilor membrilor intr-un mod profesionist si eficient.
8.Dezvoltarea relatiilor cu clientii-Mentinerea si consolidarea relatiilor pentru fidelizarea clientilor si cresterea portofoliului.
Descrierea companiei
www.carconcordia.ro
Asociatia CASA DE AJUTOR RECIPROC CONCORDIA IFN este infiintata in anul 2007 si face parte din FEDERATIA CASELOR DE AJUTOR RECIPROC DIN ROMANIA.
Asociatia CASA DE AJUTOR RECIPROC CONCORDIA IFN este o institutie financiara nebancara avand ca activitate principala, microcreditarea, fiind conceputa si practicata, in conformitate cu standardele si bunele practici ale FEDCAR avand ca si obiectiv promovarea si oferirea de servicii de finantare competitive si de a raspunde astfel asteptarilor clientilor prin calitate si profesionalism.
Asociatia CASA DE AJUTOR RECIPROC CONCORDIA IFN este infiintata in anul 2007 si face parte din FEDERATIA CASELOR DE AJUTOR RECIPROC DIN ROMANIA.
Asociatia CASA DE AJUTOR RECIPROC CONCORDIA IFN este o institutie financiara nebancara avand ca activitate principala, microcreditarea, fiind conceputa si practicata, in conformitate cu standardele si bunele practici ale FEDCAR avand ca si obiectiv promovarea si oferirea de servicii de finantare competitive si de a raspunde astfel asteptarilor clientilor prin calitate si profesionalism.
Joburi similare

