Candidatul Ideal
1. Nivelul de studii:
- Studii superioare (Diploma de licență/master) cu specializare în studii economice, inginere economică sau o combinație echivalentă de educație și experiență relevantă în domeniu
- Orientare spre rezultat, ambitie, perseverenta;
- Motivație personală,echilibru emoțional și rezistență la presiunea termenelor limită.
- Atenție la detalii,diplomație și abilități de rezolvare amiabilaă a problemelor de serviciu.
- Capacitate organizatorica, analiza si prezentare rapoarte
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, cu capacitatea de a interacționa eficient cu clienții, colegii de echipă și alte departamente.
- Abilități de analiză și rezolvare a problemelor, cu atenție la detalii și orientare către soluții.
- Cunostinte ale pachetului Microsoft Office, programul Sap, Power BI.
- Atenție distributivă, capacitate de urmărire obiective și termene multiple simultan
- Disciplină, ordine în activitate, în modul de înregistrare și arhivare a datelor precum și în modul de structurare și expunere a acestora
- Constituie avantaj experiență anterioară în administrarea relațiilor cu clienții sau în domeniul financiar, preferabil într-un mediu corporativ sau în industrie relevantă.
- Permis de conducere categoria B fără interdicții
Descrierea jobului
- Rapoarte în detaliu la solicitarea superiorului sau directorului comercial (volume, plasări).
- Obiective lunare și indicatori KPI (magazine nevizitate, vitrine nevizitate, diferente volume, sortimentație, stocuri).
- Pregătire prezentări pentru Directori Naționali sau Director Comercial.
- Colectarea cererilor POS din teritorii și trimiterea către Marketing (în baza inventarelor și promoțiilor).
- Arhivarea, organizarea și trimiterea documentelor HR și a contractelor către responsabili.
- Lansarea și urmărirea cererilor de echipamente pentru noii angajați.
- Suport pentru planificarea rutelor/volumelor și crearea hărților.
- Rapoarte ad-hoc și suport audit pentru superior.
- Comunicare cu firmele de merchandising și întocmirea de rapoarte lunare de merchandising.
- Planificarea rutelor de merchandising și actualizarea trimestrială a acestora.
- Cerere cărți de vizită de la Marketing.
- Coordonarea proceselor de dezvoltare a aplicației HELL.
- Coordonarea proceselor de dezvoltare a aplicației Planogram.
- Suport pentru integrarea Sales Force.
- Activitate de audit: verificarea zilnică a 15 magazine in Mobisol (pozele) – fiecare BD auditat trimestrial
- Salariu fix, tichete de masă, prime cadou, tichete vacanță și bonusuri
- Decontare transport
- Telefon, laptop
- Mediu de lucru profesionist, companie multinațională;
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică
Descrierea companiei
Hell Energy Drink este un personaj tânăr şi de succes al categoriei băuturilor energizante cu un trecut ce de-abia depăşeşte două decenii şi care se dezvoltă dinamic, este unul din mărcile FMCG care se dezvoltă cel mai rapid din lume, lucru dovedit şi de succesul său rapid, cât şi de piaţa sa de export ce se extinde în mod exploziv.
Joburi similare