
Analist Ajutor
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Ai cunoştinţe privind pachetul MS Office?
- Ai experiență privind tool-urile informatice Transact SQL, XML tools Visual Studio, SQL Reporting Services sau ți-ai dori să dobândești cunoștinte în acest domeniu?
- Vrei să te familiarizezi cu domeniul financiar-bancar?
- Te-ar interesa să înveţi limba italiană?
- Ai o bună gândire logică şi analitică?
- Eşti organizat şi poţi gestiona în mod eficient deadline-urile?
Ai oportunitatea să fii colegul nostru în departamentul DPE: Digitalizare și Proces!
Descrierea jobului
- extracţii de date şi analiza lor;
- creare și mentenanță rapoarte în Excel și MS Reporting Services;
- gestiune și testare software-uri companie, implementare și actualizare template-uri;
- dezvoltare Datawarehouse;
- identificare/evaluare feedback-uri/cerinţe utilizatori;
- realizare specificaţii pentru IT;
- suport on-site/telefonic departamentelor operative;
- suport în gestiune clienţi externi (bănci/asiguratori/furnizori de servicii diverse).
Beneficii:
- bonus de performanță;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în orașul Arad;
- cursuri gratuite de limba italiană;
- training tehnic intern de specialitate;
- training de perfecționare și specializare;
- program full-time (Luni-Vineri);
- posibilitatea desfășurării activității în regim telemuncă;
- team building-uri;
- evenimente FinProm.
Descrierea companiei
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 16 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
-
- 17 Mart. 2023
IT HelpDesk - Suport tehnic pentru echipamente de birou
ECHO PLUS
București, Cluj-Napoca, Sibiu și alte 2 orașe