Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Agenti Inbound Assistenza Clienti Italiana IASI si Brasov

SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL
20 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale
  • Sei una persona positiva e comunicativa?
  • Hai esperienza nel settore del contact center?
  • Stai cercando la tua prossima opportunità lavorativa?
Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunità da non farti sfuggire!

Grande apertura on-site di Iasi si Brasov, con possibilità di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale.

Avrai l'opportunità di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione.

Descrierea jobului

Le principali responsabilità saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni.

La risorsa ideale
  • Ottime capacità di comunicazione, in grado di lavorare in team.
  • Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC;
  • Esperienza pregressa come consulente telefonico;
  • Ottime capacità di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti;
  • Curiosità e apertura mentale.


Cosa prevede l'offerta?

Tipologia contrattuale: Inserimento Full time o Part time
Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova;
Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus;
Orario: 30h o 40h settimanali dal lunedì al sabato, dalle 9 alle 21.30.
Non vediamo l'ora di conoscerti!

Descrierea companiei

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.

Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.

Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.

Publicat 25 Mart. 2024 Reactualizat 22 Apr. 2024 Expiră 24 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.