Agenti Inbound Assistenza Clienti Italiana IASI si Brasov
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Sei una persona positiva e comunicativa?
- Hai esperienza nel settore del contact center?
- Stai cercando la tua prossima opportunità lavorativa?
Grande apertura on-site di Iasi si Brasov, con possibilità di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale.
Avrai l'opportunità di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione.
Descrierea jobului
La risorsa ideale
- Ottime capacità di comunicazione, in grado di lavorare in team.
- Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC;
- Esperienza pregressa come consulente telefonico;
- Ottime capacità di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti;
- Curiosità e apertura mentale.
Cosa prevede l'offerta?
Tipologia contrattuale: Inserimento Full time o Part time
Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova;
Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus;
Orario: 30h o 40h settimanali dal lunedì al sabato, dalle 9 alle 21.30.
Non vediamo l'ora di conoscerti!
Descrierea companiei
Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.
Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.
Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.