Agent vanzari Telekom
GLOBAL CONNECTIONS & COMMUNICATIONS SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ești o persoană dornică să crească într-un mediu inovator care încurajează dezvoltarea și îți place să construiești relații de durata cu colegii și clienții?
Găsești repede soluții agile și ai experiență în industria tehnologiei? Citește mai departe, acest rol poate fi unul potrivit pentru tine.
Global Connections & Communications funcționează ca dezvoltator de soluții integrate de tehnologie și comunicații.
Suntem specializați în a livra performanță bazată pe tehnologie cu impact crescut în business iar partenerul nostru principal este Telekom România, cea mai mare companie de telecomunicații din țara noastră.
Ce este important pentru noi
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi necesare:
Orientare spre rezultate; Automotivare;
Proactiv; Iniţiativă; Creativitate;
Abilităţi de ascultare;
Tehnici de vânzare;
Bune cunoştinţe de operare PC;
Permis de conducere categoria B (fără incidente).
Găsești repede soluții agile și ai experiență în industria tehnologiei? Citește mai departe, acest rol poate fi unul potrivit pentru tine.
Global Connections & Communications funcționează ca dezvoltator de soluții integrate de tehnologie și comunicații.
Suntem specializați în a livra performanță bazată pe tehnologie cu impact crescut în business iar partenerul nostru principal este Telekom România, cea mai mare companie de telecomunicații din țara noastră.
Ce este important pentru noi
- Capacitatea de a dezvolta relații relevante cu colegii și clienții noștri;
- Orientare către identificarea de soluții, cu relevanță în industria tehnologiei (preferabil telecomunicații);
- Capacitate de a lucra simultan cu mai multe grupuri de interes (clienți, colegi, management) și de a prioritiza sub presiune;
- Experiență într-un rol B2B costituie avantaj
- Abilități relevante de comunicare, prezentare și sales;
- Studii superioare;
- Atitudine orientată către client;
- Structura organizată, proactivă, orientată spre “ do IT better”
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi necesare:
Orientare spre rezultate; Automotivare;
Proactiv; Iniţiativă; Creativitate;
Abilităţi de ascultare;
Tehnici de vânzare;
Bune cunoştinţe de operare PC;
Permis de conducere categoria B (fără incidente).
Descrierea jobului
Ce așteptăm de la tine:
- Sa dezvolți relații de încredere cu clienții, pentru a asigura continuitate business-ului pe termen ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁lung;
- Sa fii responsabil pentru fiecare client din portofoliu. Sa pastrezi cu succes un portofoliul de clienți prin reînnoirea contractelor;
- Sa ai atitudine de consultant: sa stii sa identifici nevoile clienților pe termen scurt, mediu si lung, sa stii sa recomanzi mixul potrivit de soluții pentru clienți, sa identifici noi oportunități de business pentru creșterea portofoliului de clienți;
- Sa fii proactiv în rezolvarea problemelor clienților în timp util, cu ajutorul echipelor suport;
- Sa sustii si sa comunici cu clienții oportunitățile de marketing: invitații la evenimente, newslettere, articole relevante, etc;
- Sa oferi si sa ceri feedback de la toate grupurile de interes (colegi/clienți/parteneri, management); Sa actionezi în urma feedback-ului primit;
- Sa pastrezi actualizate la zi toate sisteme pe care le folosim intern în procesul de ofertare si vanzare: (CRM, Teams, etc);
- Salariu fix motivant;
- Comisioane lunare din vanzari si bonusuri anuale de performanta
- Instrumente de deplasare: auto + combustibil, abonamente de transport;
- Instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil, licențe;
- Oportunități de dezvoltare profesională, prin acces la cursuri de formare profesională;
- O echipă pasionată de tehnologie și antrenată pentru performanță.
- Un mediu de lucru prietenos și constructiv.
Publicat
24 Mai 2024
Reactualizat
17 Iun. 2024
Expiră
23 Iun. 2024
Joburi similare