Candidatul Ideal
- Experiență anterioară într-un call center (reprezinta un avantaj),
- Experiență în vânzări (reprezinta un avantaj),
- Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint),
- Abilități excelente de comunicare,
- Abordare orientată către client,
- Perseverență,
- Atitudine pozitiva orientat catre rezultate.
Descrierea jobului
- Căutăm în prezent 15 agenti de vanzari Call Center dedicati pentru a se alătura echipei noastre.
- În calitate de Agent de Call Center, responsabilitatea dvs. principală va fi să interacționați cu clienții prin telefon, oferindu-le cele mai bune soluții de creditare adaptate nevoilor lor.
- Abilitățile dvs. de convingere și experiența în vânzări vor juca un rol vital în convingerea clienților să profite de produsele financiare pe care le prezentăm.
Beneficii:
- comisionare în funcție de performanțe,
- mediu de lucru plăcut,
- colectiv tânăr,
- business în plină dezvoltare,
- experiența,
- locație centrală.
Descrierea companiei
Primo Finance s-a nascut din dorinta de a ajuta oamenii sa acceseze cea mai buna, cea mai rapida si cea mai simpla solutie de creditare. Conducerea companiei are peste 10 de ani de experienta in domeniul financiar bancar, lucru care se vede in feedback-ul pozitiv primit de la clienti.
Cautam sa ne marim echipa si sa impartim experienta noastra vasta din acest domeniu cu voi, viitorul companiei.
