Candidatul Ideal
Când acționăm și lucrăm împreună, fiecare reacție contează și nu există limite pentru ceea ce putem realiza. Lasă-te inspirat de puterea a peste 6,000 de colegi, de o comunitate de peste 3,4 milioane de clienți, de pionierii energiei de mâine și de proiectele inovatoare din E.ON.
Pentru noi sunt importante:
Colaborarea - credem ca cele mai bune rezultate se obțin împreună.
Empatia - punem mereu oamenii pe primul loc.
Calitatea - credem în setarea de standarde de excelență, atât în interacțiunea cu clienții noștri, cât și în ceea ce le oferim.
Impactul pozitiv - credem că putem contribui, prin soluțiile oferite, la o lume mai sustenabilă.
Pentru noi sunt importante:
Colaborarea - credem ca cele mai bune rezultate se obțin împreună.
Empatia - punem mereu oamenii pe primul loc.
Calitatea - credem în setarea de standarde de excelență, atât în interacțiunea cu clienții noștri, cât și în ceea ce le oferim.
Impactul pozitiv - credem că putem contribui, prin soluțiile oferite, la o lume mai sustenabilă.
Descrierea jobului
Candidatul ideal
Cum îți dai seama că te potrivești?
- Ești pasionat de sustenabilitatea durabilă și crezi în puterea soluțiilor energetice inovatoare;
- Experienţa în relația cu clienții reprezintă avantaj;
- Te simți confortabil în a purta conversații cu clienții;
- Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic & fast-moving;
- Ai abilități bune de utilizare PC;
- Ai dezvoltare abilități interpersonale: empatie, autocontrol, suport.
Descrierea jobului
Ce implică rolul tău în echipa noastră?
- Vei răspunde întrebărilor adresate de către clienți prin intermediul canalelor online – Live Chat, telefon, social media;
- Vei promova direct produsele şi solutiile companiei atât către clienţii existenţi cât şi către prospecți, în funcție de nevoile pe care le identifici pe parcursul conversației;
- Te vei asigura ca platformele online să funcționeze la parametri de eficiență necesari, raportând orice disfuncţionalitate a acesteia superiorului direct;
- Vei evalua informațiilor publicate în mediul online cu privire la produsele din portofoliu și propunerea de îmbunătățiri;
- Vei testa implementarea unor noi funcționalități ale platformelor online;
- Vei colecta feedback-ul clienților cu care interacționezi, identificând potențialul de adaptare a proceselor interne conform nevoilor acestora;
- Vei asigura suport în rezolvarea problemelor legate de funcţionarea platformelor online, precum şi cu ocazia testării implementării unor noi funcţionalităţi.
Beneficii
Îți oferim mai mult decât un salariu:
- Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie, iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
- Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Ai o asigurare medicală privată. Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor.
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță!
- Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Program: full-time
Nivel: Mid level
Locatie: Targu-Mures
Cum îți dai seama că te potrivești?
- Ești pasionat de sustenabilitatea durabilă și crezi în puterea soluțiilor energetice inovatoare;
- Experienţa în relația cu clienții reprezintă avantaj;
- Te simți confortabil în a purta conversații cu clienții;
- Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic & fast-moving;
- Ai abilități bune de utilizare PC;
- Ai dezvoltare abilități interpersonale: empatie, autocontrol, suport.
Descrierea jobului
Ce implică rolul tău în echipa noastră?
- Vei răspunde întrebărilor adresate de către clienți prin intermediul canalelor online – Live Chat, telefon, social media;
- Vei promova direct produsele şi solutiile companiei atât către clienţii existenţi cât şi către prospecți, în funcție de nevoile pe care le identifici pe parcursul conversației;
- Te vei asigura ca platformele online să funcționeze la parametri de eficiență necesari, raportând orice disfuncţionalitate a acesteia superiorului direct;
- Vei evalua informațiilor publicate în mediul online cu privire la produsele din portofoliu și propunerea de îmbunătățiri;
- Vei testa implementarea unor noi funcționalități ale platformelor online;
- Vei colecta feedback-ul clienților cu care interacționezi, identificând potențialul de adaptare a proceselor interne conform nevoilor acestora;
- Vei asigura suport în rezolvarea problemelor legate de funcţionarea platformelor online, precum şi cu ocazia testării implementării unor noi funcţionalităţi.
Beneficii
Îți oferim mai mult decât un salariu:
- Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie, iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
- Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Ai o asigurare medicală privată. Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor.
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță!
- Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Program: full-time
Nivel: Mid level
Locatie: Targu-Mures
Descrierea companiei
Când acționăm și lucrăm împreună, fiecare reacție contează și nu există limite pentru ceea ce putem realiza. Lasă-te inspirat de puterea a peste 6,000 de colegi, de o comunitate de peste 3,4 milioane de clienți, de pionierii energiei de mâine și de proiectele inovatoare din E.ON.
Joburi similare
- 14 Oct. 2025
Customer Service Agents / Agent Relații cu Clienții
FSP GLOBAL SRL
Cluj-Napoca, Campia Turzii, Dej și alte 2 orașe