Candidatul Ideal
Alătură-te echipei noastre profesionale de Customer Support!
Suntem în căutarea unor persoane dinamice, comunicative și motivate care își doresc să construiască o carieră solidă în domeniul suportului pentru clienți. Dacă vorbești fluent limba bulgara, finlandeză,poloneză, germană, spaniolă, engleză, maghiară, croată sau sarbă (nivel B2–C1) și ești orientat(ă) spre excelență în relația cu clienții, te invităm să aplici.
Suntem în căutarea unor persoane dinamice, comunicative și motivate care își doresc să construiască o carieră solidă în domeniul suportului pentru clienți. Dacă vorbești fluent limba bulgara, finlandeză,poloneză, germană, spaniolă, engleză, maghiară, croată sau sarbă (nivel B2–C1) și ești orientat(ă) spre excelență în relația cu clienții, te invităm să aplici.
Descrierea jobului
Comunici eficient și empatic, având abilitatea de a stabili relații autentice cu clienții;
Ești o persoană pozitivă, răbdătoare și orientată către soluționarea promptă a problemelor;
Lucrezi bine în echipă și îți dorești să acumulezi noi cunoștințe și experiență;
Experiența anterioară în suport clienți reprezintă un avantaj, însă nu este obligatorie – noi îți oferim training complet;
Ai cunoștințe bune de utilizare a calculatorului
Responsabilitățile tale principale:
Asigurarea primului contact cu clienții, oferind suport și informații clare, corecte și complete
Identificarea și înțelegerea nevoilor clienților pentru a le oferi soluții eficiente și personalizate;
Gestionarea rapidă și profesionistă a solicitărilor și problemelor semnalate;
Respectarea procedurilor interne și a standardelor de calitate în comunicare.
Ce îți oferim:
⏰ Program de lucru stabil, de luni până vineri, între orele 10:00 – 19:00; sau 11.00-20.00 pentru
Pentru vorbitorii de limbă germană sau engleză , sistem de rotație cu o zi lucrată în weekend și zi liberă compensatorie în săptămâna următoare;
Pachet motivant de bonusuri de performanță care recompensează implicarea și rezultatele;
Un mediu de lucru prietenos și profesionist, cu suport continuu din partea echipei și oportunități reale de dezvoltare profesională;
Acces la traininguri specializate și resurse care să te ajute să-ți perfecționezi abilitățile.
📍Locație accesibilă în București: Sema Parc, Clădirea Bruxell – la doar câțiva pași de stația de metrou Petrache Poenaru
Ești o persoană pozitivă, răbdătoare și orientată către soluționarea promptă a problemelor;
Lucrezi bine în echipă și îți dorești să acumulezi noi cunoștințe și experiență;
Experiența anterioară în suport clienți reprezintă un avantaj, însă nu este obligatorie – noi îți oferim training complet;
Ai cunoștințe bune de utilizare a calculatorului
Responsabilitățile tale principale:
Asigurarea primului contact cu clienții, oferind suport și informații clare, corecte și complete
Identificarea și înțelegerea nevoilor clienților pentru a le oferi soluții eficiente și personalizate;
Gestionarea rapidă și profesionistă a solicitărilor și problemelor semnalate;
Respectarea procedurilor interne și a standardelor de calitate în comunicare.
Ce îți oferim:
⏰ Program de lucru stabil, de luni până vineri, între orele 10:00 – 19:00; sau 11.00-20.00 pentru
Pentru vorbitorii de limbă germană sau engleză , sistem de rotație cu o zi lucrată în weekend și zi liberă compensatorie în săptămâna următoare;
Pachet motivant de bonusuri de performanță care recompensează implicarea și rezultatele;
Un mediu de lucru prietenos și profesionist, cu suport continuu din partea echipei și oportunități reale de dezvoltare profesională;
Acces la traininguri specializate și resurse care să te ajute să-ți perfecționezi abilitățile.
📍Locație accesibilă în București: Sema Parc, Clădirea Bruxell – la doar câțiva pași de stația de metrou Petrache Poenaru
Descrierea companiei
Descrierea companiei
Suntem o companie de customer service și suport tehnic, care pune accent pe calitate, profesionalism și dezvoltarea echipei. Ne dorim colegi entuziaști, care să crească alături de noi și să ofere clienților cea mai bună experiență posibilă.
Suntem o companie de customer service și suport tehnic, care pune accent pe calitate, profesionalism și dezvoltarea echipei. Ne dorim colegi entuziaști, care să crească alături de noi și să ofere clienților cea mai bună experiență posibilă.
Joburi similare