Agent servicii client
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Descrierea jobului
Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Agent servicii client - Sediul Central Bacau.
Sunt necesare studii medii sau superioare finalizate.
Experienta de minimum 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj.
Ne asteptam sa ai o atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor.
Este necesar sa fii o persoana orientata catre client, diplomata si cu abilitati de gestionare a situatiilor dificile.
Este important sa ai excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa.
Ne dorim sa fii o persoana organizata, punctuala si orientata catre rezultate.
Cunostintele avansate de limba engleza constituie un avantaj.
Iti vor fi utile cunostintele de operare PC (Internet Explorer, Microsoft Office).
Este necesar sa ai disponibilitate de a lucra in ture si in week-end.
Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:
- instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor.
- oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei.
- recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.
Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa:
- comunici intr-un mod profesionist, empatic si pozitiv
- preiei si sa efectuezi apeluri telefonice in vederea solutionarii solicitarilor clientilor
- redactezi raspunsuri, in scris, pentru sesizarile si solicitarile primite prin e-mail
- gestionezi solicitari/sesizari transmise de catre clienti, respectand procedurile de lucru
- promovezi o imagine pozitiva a companiei in fata clientilor.
Doar persoanele selectate in urma analizarii aplicatiilor vor fi contactate si invitate sa participe la testare/interviu.
Descrierea companiei
La Dedeman, înțelegem ca tehnologia ne ajuta sa comunicam mai repede si mai eficient cu clienții noștri. De la modul de prezentare a produselor si serviciilor noastre pana la livrare, valorificam noi oportunitati, luam decizii pe baza datelor, suntem mai eficienti si crestem impreuna cu business-ul astfel incat tehnologia sa reprezinte o forta noua a noastra, care sa ne aduca mai aproape de client.
Dedeman prelucreaza datele cu caracter personal ale candidatilor in scop de recrutare si selectie asa cum este detaliat in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Candidati. Inainte de a aplica pentru un post disponibil consultati nota de informare accesand link-ul https://www.dedeman.ro/ro/nota-informare-candidati.html . Prin aplicarea pentru un post disponibil, va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal (nume, prenume, numar de telefon, e-mail, precum si orice alte date cu caracter personal continute in CV) sa fie prelucrate de societatea Dedeman, in conditiile mentionate in Nota de informare.
Pentru mai multe detalii privind posturile disponibile, vizitati recrutare.dedeman.ro.