Agent customer service - limba italiana
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Liceo Scientifico, Diploma di Ragioneria (AMF)
- Forte motivazione e determinazione al raggiungimento degli obiettivi;
- Attitudine al team-work e dal problem solving;
- Determinati e intraprendenti;
- Buone doti comunicative, empatia, ascolto e mediazione;
- Flessibilità oraria.
- Liceul Economic, diploma de contabilitate;
- Motivatie puternica si determinare in atingerea obiectivelor;
- Aptitudini pentru munca in echipa si rezolvarea problemelor;
- Determinat si plin de resurse;
- Bune abilitati de comunicare, empatie, ascultare si mediere;
- Flexibilitate orara.
Descrierea jobului
Le risorse, inserite nell'ufficio dedicato al Customer Care, si occuperanno di:
- Fornire assistenza alla clientela tramite telefono e/o e-mail;
- Verificare lo stato dei pagamenti;
- Inviare al cliente la documentazione richiesta (es. fatture e/o note di credito)
- Gestire i reclami;
- Aggiornare i dati nel gestionale aziendali.
L'offerta:
- Contratto di lavoro a tempo determinato di 12 mesi + proroghe con possibilità di assunzione a tempo indeterminato;
- Possibilità di crescita professionale nelle Aziende del gruppo sia in Italia che all'estero;
- Retribuzione commisurata all'esperienza secondo CCNL Terziario Avanzato, 14 mensilità;
- Bonus di produzione trimestrale e semestrale;
- Per i candidati più brillanti e desiderosi di entrare a fare parte del nostro Middle/Top Management è prevista una formazione manageriale strutturata attraverso la nostra “Academy Geri School”.
Orario di lavoro:
- Da lunedi a venerdi;
- Si lavora in turni dalle 10:00 alle 20:00;
- No smart working.
Activitate:
Resursele, plasate in cadrul biroului customer care dedicat, vor fi responsabile de:
- Furnizarea de asistenta pentru clienti, prin telefon si / sau email;
- Verificarea statusului platilor;
- Trimiterea catre client a documentatiei necesare (de exemplu: facturi si / sau note de credit);
- Gestionarea plangerilor;
- Actualizarea datelor in sistemul de management al companiei;
Oferta:
- Contract de muncă pe durată determinată de 12 luni, cu posibilitate de prelungire;
- Salariul este proporțional cu experiența;
- Bonus de perfomanta, trimestrial si semestrial;
- Posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiilor din grup, atât în Italia, cât și în străinătate;
- Pentru cei mai străluciți candidați care sunt dornici să se alăture echipei noastre de middle/top management, se oferă o formare managerială structurată prin intermediul "Academy Geri School".
Orar:
- De luni pana vineri;
- Se lucreaza in ture de la 10:00 la 20:00
- Fara munca in remote.
Descrierea companiei
GERI.Ro East srl , companie aparținând grupului GERI HDP, holding italian lider de peste 25 de
ani în sectorul de Business Processes și Credit Management, prezentă în 4 locații în Italia: Milano, Roma,
Torino, Cagliari, și altele în Europa: Lyon, Cluj-Napoca, Madrid.
GERI.Ro East srl , società appartenente al gruppo GERI HDP, holding italiana leader da oltre 25 anni nel settore Processi di Business e Gestione del Credito, presente in 4 sedi in Italia: Milano, Roma, Torino, Cagliari, e altre in Europa: Lyon, Cluj-Napoca, Madrid.