Publicat 08 Sep 2021 | Reactualizat 20 Sep 2021 | Expiră 08 Oct 2021

Agent Customer Care @ eMAG - Remote

50 posturi
Ne dorim ca echipele dе Customer Care din eMAG sa fie printre cele mai bune din Romania. Alături dе noi nu obții doar experiență. Câștigi determinare, agilitate și o deschidere către nou care te va propulsa spre idealul tău profesional.
Grow Faster. Connect Better.

Știi că te potrivești dacă bifezi:

	Dorința dе a câștiga experiență: e OK dacă ești la primul job, înveți alături dе noi.
	Abilități dе comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră.
	Nevoia dе a face parte dintr-o echipă dе top: suntem energici, entuziaști și prietenoși. Mai ales cu nou-veniții!
	Atitudinea potrivită: nu te temi dе provocări, le primești cu încredere și determinare dе a găsi soluții.
 Ce rol tе аșteаptă în еchipa еMAG?

Grija pеntru cliеnți se regăseștе în fiеcarе interacțiune: dе la plasаreа unеi comenzi pană lа consultаnță spеcializată, livrare și returnare produse.

Iată ce ar trebui sa faci:

	Mentii un o atitudine profesionala orientata spre client;
	Posibilitatea de a lucra in ture in intervalul 7:00- 00:00 ( full-time/ part-time);
	Preiei si rezolvi situatiile in care apar neconformitati;
	Asisti clientul in decizia de cumparare prin oferirea detaliilor solicitate despre produse si servicii
	Ajuti cu solutii la diverse probleme: plasare comanda, livrare si retur.

De ce beneficii te bucuri la eMAG?


	Pachet salarial competitiv format din parte fixa, tichete de masa si bonusuri de performanta;
	Abonament medical;
	Acces la biblioteca Bookster;
	Oferte negociate pentru tine (telekom, banking, food, sport si altele);
	Acces la un mediu de lucru prietenos unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.
 Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.  Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.DE CE SĂ TE ALĂTURI ECHIPEI NOASTRE?Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.Peste 5200 de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.Peste 5200 de persoane lucrează acum în eMAG. Împreună suntem eMAG Teams. Descoperă mai multe despre echipele noastre aici. https://teams.emag.ro/.• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------A pioneer of the Romanian market, eMAG was founded in 2001 in Bucharest and has well established businesses in Bulgaria and Hungary. For almost 20 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money. With a range of products continuously expanding through own offer as well as through its partners in the Marketplace, eMAG is the place where anybody can search and order anything, from anywhere.WHY WORK WITH US?We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are among them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire of continuous evolution and practical results.Over 5200 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.More than 5,200 people now work for eMAG. Together we make eMAG Teams. Find out here where is your place: https://teams.emag.ro/ (to be inserted under
Agent Customer Care @ eMAG - Remote  -  eMAG

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close