AGENT CALL CENTER
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Acest lucru este acum posibil pentru o persoană empatică, răbdătoare și pricepută în interacțiunile umane. Căutăm un agent call center cu dorință de învățare a unui domeniu nou, care e foarte bun comunicator, atent la detalii și care știe să se adapteze situațiilor neprevăzute.
Te regăsești până aici? Perfect.
Hai să ne cunoaștem dacă:
* Comunici clar și eficient: le transmiți celor din jur mesaje specifice și concrete
* Ești o persoană empatică: îți place să asculți și identifici rapid nevoile clienților
* În momente de conflict poți să îți păstrezi claritatea în gândire și gesturi
* Poți să te adaptezi ușor fiecărei situații și persoane cu care discuți
* Poți să lucrezi eficient în echipă
Descrierea jobului
* Comunici telefonic cu clientii (inbound și outbound), dar și prin canalele de comunicare online (whatsapp și email)
* Ești responsabil pentru stabilirea programărilor, conform procedurilor în vigoare
* Oferi informații corecte clienților cu privire la serviciile oferite și modul de lucru
* Respecți anumite scenarii de comunicare în vederea gestionarii diferitelor situații
* Identifici nevoile clienților, clarifici informațiile prin analizarea fiecărei situații și oferi soluții specifice sau alternative
* Ești politicos în demontarea obiecțiilor
* Ești atent la detalii și reușești să obții informații valoroase de la client, care să eficientizeze activitatea departamentului
* Îndeplinești obiectivele lunare, atât cele personale, cât și de echipă
* Participi activ la îmbunătățirea proceselor de lucru
Cum îți răsplătim contribuția:
* Pe lângă salariu, adăugăm și un bonus de performanță
* Pentru că știm că, uneori, munca cu oamenii poate fi stresantă, îți oferim suplimente care să te ajute să te focusezi: apă, cafea, fructe
* Ai oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără în spirit, orientată către performanță și dezvoltare profesională
* Îți apreciem aportul la succesul firmei, mai ales atunci când faci o treabă excelentă
* Ai posibilitatea de a promova în cadrul firmei.
Cum aplici:
Apasă butonul APLICĂ!
Lasă-ne datele tale de contact!
Descrierea companiei
Descrierea companiei
Suntem PRINTRE CĂRȚI, anticariat online, cumpărăm și vindem lunar zeci de mii de cărți second hand (vechi și noi).
Servim în jur de 55000 clienți unici pe an. În ultimii 5 ani am avut o creștere în medie cu 50% pe an, și asta intenționăm să facem și în 2024. Suntem o companie cu 45 de angajați full-time și un depozit de 600 mp plăcut de gestionat, dar și plin de provocări.
Planul pe următorii 10 ani este să devenim un nume important pe piața de carte din România, să deschidem magazine noi, și avem nevoie de oameni care își doresc să participe la acest plan.