Candidatul Ideal
- bune abilități de comunicare si claritate în exprimare;
- atentie distributivă care să permită desfășurarea unor activități simultane: discuție telefonică, introducere date în sistemul informatic, verificare date introduse în sistemul informatic;
- orientare in vederea solutionarii clientilor;
- ascultare activa;
- empatie;
Descrierea jobului
- Introducerea in aplicatia de call center a informatiilor legte de solicitarea clientului;
- Transmiterea solicitarii catre alte departamente abilitate in cazul in care pentru solutinare este nevoie de interventia altor departamente;
Activitatea se desfasoara doar la sediul angajatorului.
Descrierea companiei
Jumbo este lider de piata in Grecia in domeniul vanzarii de jucarii si produse pentru bebelusi si are deschise 72 de magazine in 4 tari. Jumbo Romania are in prezent 14 magazine deschise.
O mare parte din dezvoltarea companiei se datoreaza potentialului uman, care este si coloana vertebrala a companiei.
Aici, la Jumbo Romania, credem in dezvoltarea oportunitatilor, valorizarea talentelor, dezvoltarea si cresterea personala. Ne directionam in cautarea persoanelor cu dorinta de munca si idei inovatoare. Tinerii fara experienta, pot sa isi inceapa instruirea in unul dintre magazinele Jumbo Romania si, printr-un sistem de instruire si dezvoltare sa avanseze in una din pozitiile pe care le are o companie aflata in crestere continua. Principiul nostru de baza este asigurarea unui mediu de lucru meritocratic si obiectiv. Prin munca grea, urmarind drumul catre conducere, angajatii Jumbo Romania isi asuma responsabilitati, dezvolta initiative si iau decizii, pentru a-si descoperi si folosi potentialul in fiecare zi
Jumbo Romania oferta locuri de munca in urmatoarele locatii: Jumbo Bacau, Jumbo Timisoara, Jumbo Ploiesti, Jumbo Oradea, Jumbo Braila, Jumbo Constanta, Jumbo Suceava, Jumbo Arad, Jumbo Brasov, Jumbo Bucuresti
Pentru mai multe detalii privind Jumbo Romania puteti accesa: http://corporate.e-jumbo.gr/ro/