Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Aftersales Support Specialist

FRESCO
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Profil
  • Studii de licenta in administrarea afacerilor, finante/economie, vanzari sau domenii conexe;
  • Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
  • Abilitati de lucru cu pachetul Microsoft Office (nivel mediu Microsoft Excel – vlookup, pivots, precum si in software-ul de gestionare a relatiilor cu clienti – CRM (nice to have)
  • Capacitatea de a lucra sub presiune intr-un mediu dinamic si de a identifica rapid problemele, cat și de a recomanda solutii;
  • Abilitati de luare a deciziilor si capacitatea de a planifica si stabili prioritati;
  • Abilitati de negociere si influentare;
  • Capacitate de analiza si interpretare a datelor;
  • Foarte bune abilitati de comuncare orala si scrisa;
  • Capacitatea de a initia si mentine relatii;
  • Capacitatea de a intelege si de a interpreta aspectele cheie ale afacerii si de a lua decizii informate care sa contribuie la succesul organizatiei;
  • Orientare catre rezultate si capacitatea de a atinge obiectivele stabilite;
  • Abilitatea de a lucra in echipa si de a colabora eficient cu departamentele interne.

Descrierea jobului

Principalele responsabilitati:
  • Sa promoveze si sa vanda pachetul de servicii si produsele companiei, corespondand in mod proactiv cu clientii;
  • ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄
  • Sa asigure optimizarea relatiilor cu clientii si cu furnizorii din domeniu;
  • Sa asigure consolidarea unor relatii stabile cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor;
  • Sa asigure planificarea, organizarea si gestionarea solicitarilor primite de la clienti;
  • Sa realizeze programarea, monitorizarea derularii si actualizarea contractelor cu clientii;
  • Sa raspunda pentru calitatea negocierii contractelor / actelor aditionale cu clientii, asumandu-si responsabilitatea pentru noile propuneri;
  • Intocmirea, verificarea si distribuirea lunara a rapoartelor privind serviciile prestate catre client;
  • Sa gestioneze comenzile partenerilor de suport din punct de vedere logistic, administrativ si financiar (e.g., probleme de calitate ale pieselor livrate, modificari de preturi, valideaza criteriile de retur, obtine aprobari necesare, emite autorizatii de retur);
  • Sa se preocupe de rambursarea garantiilor, dupa caz si pregatirea rapoartelor necesare facturarii periodice (investigheaza cauzele de posibile nepotriviri).
  • Sa asigure incadrarea mentenantei corective (prin actiunile specifice departamentului Operational) si derularea conform contract a mentenantei preventive.
  • Analiza interventiilor service si propuneri proactive intern sau catre client de remediere/imbunatatire proces.
  • Raportare saptamanala/lunara a activitatii catre managerul direct;
  • Urmarire rezultate personale versus KPI alocati si propuneri de imbunatatire activitate/proces.

Descrierea companiei

Clientul nostru
Fondata in 1992, compania Fresco Expert a devenit in timp unul dintre principalii importatori si distribuitori de echipamente profesionale si solutii dedicate HoReCa si Retail. Este o companie cu un actionariat mixt romano-german, cu o experienta acumulata de peste 25 ani de activitate in domeniu, detinand toate resursele necesare pentru realizarea in conditii optime a proiectelor abordate.
Clientul nostru ofera servicii de consultanta si proiectare, solutii complete de echipare, livrare, instalare, training, servicii mentenanta, oferta, incluzand peste 50 de branduri specializate in domeniu, acoperind toate categoriile de echipamente si solutii complete pentru proiecte tip HoReCa si Retail (gastro si frig comercial).
Abordarea strategica a clientului nostru pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de echipamente profesionale dedicate domeniilor HoReCa si Retail prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai. Fresco Expert este o companie dinamica, sustinuta de echipa de profesionisti, cu expertiza si spirit de inovatie, oferind solutii unice, personalizate, ce tin pasul cu evolutia tehnologica moderna.
Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Clientul nostru apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, si se angajează pe termen lung in relatia cu angajatii în acelaşi fel în care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru profesionist si stabil este o prioritate de top.
In acest context, clientul nostru isi propune sa consolideze echipa din cadrul departamentului Operational si a inceput un proces de recrutare si selectie pentru ocuparea pozitiei de After Sales Specialist Support
Descrierea rolului
Viitorul After Sales Support Specialist este responsabil de stabilirea si mentinerea relatiilor de business cu conturile cheie partenere. De asemenea, urmareste derularea contractului in termenii negociati cu clientii alocati (volume, activitati, costuri, etc.) si actioneaza pentru atingerea obiectivelor cantitative si calitative la nivel de client si echipa.
Publicat 23 Mai 2024 Reactualizat 20 Iun. 2024 Expiră 22 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.