Candidatul Ideal
Data publicării anunțului: 04.11.2025
Termen-limită pentru depunerea dosarului de candidatură: 30 de zile de la data publicării anunțului:
05.12.2025 ora 14.00
Dosarele de candidatură se depun astfel: în plic închis și sigilat la autoritatea publică tutelară,
Registratura CONSILIULUI JUDEȚEAN VRANCEA, Municipiul Focșani, Cuza Vodă nr. 56,
Județ Vrancea, cod 620034 și în format electronic pe adresa cnsserviciipublice@gmail.com.
- Informații suplimentare referitoare la conținutul dosarului de candidatură, depunerea declarației de
intenție, comunicarea cu candidații, contestațiile și protecția datelor personale, se regăsesc
publicate pe pagina de internet a autorității publice tutelare CONSILIUL JUDEȚEAN
VRANCEA (https://cjvrancea.ro/) și pe pagina de internet a Societății SERVICII PUBLICE
VRANCEA S.R.L. (https://serviciipublicevrancea.ro/).
Termen-limită pentru depunerea dosarului de candidatură: 30 de zile de la data publicării anunțului:
05.12.2025 ora 14.00
Dosarele de candidatură se depun astfel: în plic închis și sigilat la autoritatea publică tutelară,
Registratura CONSILIULUI JUDEȚEAN VRANCEA, Municipiul Focșani, Cuza Vodă nr. 56,
Județ Vrancea, cod 620034 și în format electronic pe adresa cnsserviciipublice@gmail.com.
- Informații suplimentare referitoare la conținutul dosarului de candidatură, depunerea declarației de
intenție, comunicarea cu candidații, contestațiile și protecția datelor personale, se regăsesc
publicate pe pagina de internet a autorității publice tutelare CONSILIUL JUDEȚEAN
VRANCEA (https://cjvrancea.ro/) și pe pagina de internet a Societății SERVICII PUBLICE
VRANCEA S.R.L. (https://serviciipublicevrancea.ro/).
Descrierea jobului
CONDIȚII DE PARTICIPARE
- Are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor
aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- Cunoaște limba română (scris și vorbit);
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinței medicale eliberată de medicina muncii;
- Nu a fost destituit dintr-o funcție publică și/sau nu i-a încetat contractul individual de muncă
pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
- Nu are înscrieri în cazierul judiciar și fiscal;
- Nu a fost condamnat prin hotărâre judecătorească definitivă pentru infracțiunile prevăzute la art. 6
din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru
infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals
în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și
sancționarea spălării banilor – declarație pe propria răspundere;
- Nu se află într-una din situațiile prevăzute de art.88 din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri
pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul
de afaceri, prevenirea și sancționarea faptelor de corupție, precum și cele referitoare la conflictul
de interese și a statutului societății cu poziția de Administrator al societății;
- Pe perioada executării mandatului/mandatelor nu a fost revocat din funcție în ultimii cinci ani.
CRITERII DE SELECȚIE SPECIFICE
Administrator 1
- studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor
inginereşti, sociale sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7
ani.
- experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome.
Administrator 2
- studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor
economice, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7
ani.
- experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome.
Administrator 3
- studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă și experiență în domeniul științelor
economice de cel puțin 7 ani
- are competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de
calificare pentru domeniile respective.
- autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea
competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori
deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit
statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de
administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente
justificative.
- experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome.
Toți candidații vor respecta următoarele criterii de selecție obligatorii, aplicându-se dispozițiile Art.
4, Art. 28, Art. 30 alin. (9), Art. 33, Art. 34 din OUG nr.109/2011, Art. 138^2 din Legea nr. 31/1990,
Art. 65 alin.(1)-(5) din Legea nr. 162/2017.
CUMULUL DE CRITERII DE EVALUARE
1. Competențe profesionale specifice sectorului de activitate al întreprinderii publice
2. Competențe profesionale de importanță strategică
3. Competențe de guvernanță corporativă
4. Competențe sociale și personale
5. Experiență pe plan local și/sau internațional
6. Competențe și restricții specifice
7. Reputație personală și profesională
8. Integritate
9. Independență
10. Expunere politică
11. Abilități de comunicare interpersonală
12. Aliniere cu scrisoarea de așteptări (doar pentru candidații din Lista Scurtă)
13. Diversitate de gen
14. Număr de mandate
15. Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome
16. Studii superioare finalizate
17. Înscrieri în cazierul fiscal și judiciar – zero
MODALITATEA DE EVALUARE
Candidații selectați conform cerințelor, vor fi evaluați pe baza matricei profilului Consiliului, anexă
la Profilul consiliului. Evaluarea se va face prin următoarele metode: Analiza Declarației de Intenție,
Inteviu individual și Test psiho-aptitudinal.
Notă: Conținutul dosarului de candidatură și modelele de formulare pot fi descărcate de pe paginile de
internet ale Societății și autorității publice tutelare.
Notă: Dosarele de candidatură incomplete, vor fi respinse.
Anunțul a fost publicat în presa românească (Bursa și Ziarul Financiar), pe platforma de recrutare
eJobs (https://www.ejobs.ro/) și pe paginile de internet:
- CONSILIUL JUDEȚEAN VRANCEA (https://cjvrancea.ro/)
- Societatea SERVICII PUBLICE VRANCEA S.R.L. (https://serviciipublicevrancea.ro/)
- AMEPIP (https://amepip.gov.ro/apt-local-central/)
- Are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor
aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- Cunoaște limba română (scris și vorbit);
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinței medicale eliberată de medicina muncii;
- Nu a fost destituit dintr-o funcție publică și/sau nu i-a încetat contractul individual de muncă
pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
- Nu are înscrieri în cazierul judiciar și fiscal;
- Nu a fost condamnat prin hotărâre judecătorească definitivă pentru infracțiunile prevăzute la art. 6
din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru
infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals
în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și
sancționarea spălării banilor – declarație pe propria răspundere;
- Nu se află într-una din situațiile prevăzute de art.88 din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri
pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul
de afaceri, prevenirea și sancționarea faptelor de corupție, precum și cele referitoare la conflictul
de interese și a statutului societății cu poziția de Administrator al societății;
- Pe perioada executării mandatului/mandatelor nu a fost revocat din funcție în ultimii cinci ani.
CRITERII DE SELECȚIE SPECIFICE
Administrator 1
- studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor
inginereşti, sociale sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7
ani.
- experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome.
Administrator 2
- studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă şi experienţă în domeniul ştiinţelor
economice, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7
ani.
- experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome.
Administrator 3
- studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă și experiență în domeniul științelor
economice de cel puțin 7 ani
- are competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de
calificare pentru domeniile respective.
- autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea
competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori
deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit
statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de
administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente
justificative.
- experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome.
Toți candidații vor respecta următoarele criterii de selecție obligatorii, aplicându-se dispozițiile Art.
4, Art. 28, Art. 30 alin. (9), Art. 33, Art. 34 din OUG nr.109/2011, Art. 138^2 din Legea nr. 31/1990,
Art. 65 alin.(1)-(5) din Legea nr. 162/2017.
CUMULUL DE CRITERII DE EVALUARE
1. Competențe profesionale specifice sectorului de activitate al întreprinderii publice
2. Competențe profesionale de importanță strategică
3. Competențe de guvernanță corporativă
4. Competențe sociale și personale
5. Experiență pe plan local și/sau internațional
6. Competențe și restricții specifice
7. Reputație personală și profesională
8. Integritate
9. Independență
10. Expunere politică
11. Abilități de comunicare interpersonală
12. Aliniere cu scrisoarea de așteptări (doar pentru candidații din Lista Scurtă)
13. Diversitate de gen
14. Număr de mandate
15. Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome
16. Studii superioare finalizate
17. Înscrieri în cazierul fiscal și judiciar – zero
MODALITATEA DE EVALUARE
Candidații selectați conform cerințelor, vor fi evaluați pe baza matricei profilului Consiliului, anexă
la Profilul consiliului. Evaluarea se va face prin următoarele metode: Analiza Declarației de Intenție,
Inteviu individual și Test psiho-aptitudinal.
Notă: Conținutul dosarului de candidatură și modelele de formulare pot fi descărcate de pe paginile de
internet ale Societății și autorității publice tutelare.
Notă: Dosarele de candidatură incomplete, vor fi respinse.
Anunțul a fost publicat în presa românească (Bursa și Ziarul Financiar), pe platforma de recrutare
eJobs (https://www.ejobs.ro/) și pe paginile de internet:
- CONSILIUL JUDEȚEAN VRANCEA (https://cjvrancea.ro/)
- Societatea SERVICII PUBLICE VRANCEA S.R.L. (https://serviciipublicevrancea.ro/)
- AMEPIP (https://amepip.gov.ro/apt-local-central/)
Joburi similare

