Candidatul Ideal
Studii economice
Experienta plati fara numerar – minim 2 ani
Cunostinte foarte bune de operare PC – Excel, alte ERP financiare
Buna organizare, atentie la detalii si pasiune pentru cifre
Abilitati de comunicare si lucru in echipa
Entuziasm, adaptabilitate, responsabilitate
Experienta plati fara numerar – minim 2 ani
Cunostinte foarte bune de operare PC – Excel, alte ERP financiare
Buna organizare, atentie la detalii si pasiune pentru cifre
Abilitati de comunicare si lucru in echipa
Entuziasm, adaptabilitate, responsabilitate
Descrierea jobului
Asigura executia si monitorizarea operatiunilor zilnice prin canalele specifice si efectuarea procedurilor zilnice si lunara de reconciliere a conturilor.
Lucreaza cu rapoarte generate de sistem asigurând un flux global de succes al tranzacțiilor si facilitarea procesării plăților clienților.
Efectueaza analiza tranzacțiilor financiare și contabile, investigheaza problemele legate de tranzacțiile individuale cu furnizori de plăți terți (procesatori).
Verifica documentația financiara furnizata de catre clienti, cum ar fi extrasele bancare și dovada deținerii metodelor de plată.
Valideaza și proceseaza manual platile clienților, dacă este necesar în numele companiei, în conformitate cu procedurile companiei.
Investigheaza comportamentele neașteptate identificate in sistemele de plata, raportate de clienti, folosind mai multe instrumente interne și este responsabil pentru escaladarea acestor cazuri către departamentele pentru rezolvarea problemelor legate de zona de operatiuni.
Mentine legatura cu furnizorul solutiei informatice pentru imbunatatirea proceselor legate de operatiunile de disbursare si rambursare.
Participa la proiectul de implementare a solutiei informatice: setare, testare, trecere in productie.
Defineste fluxurile si procedurile pentru operatiunile de disbursare/rambursare, calculul si plata dobanzilor si comisioanelor. Participa la imbunatatirea continua a fluxurilor de operatiuni.
Lucreaza cu rapoarte generate de sistem asigurând un flux global de succes al tranzacțiilor si facilitarea procesării plăților clienților.
Efectueaza analiza tranzacțiilor financiare și contabile, investigheaza problemele legate de tranzacțiile individuale cu furnizori de plăți terți (procesatori).
Verifica documentația financiara furnizata de catre clienti, cum ar fi extrasele bancare și dovada deținerii metodelor de plată.
Valideaza și proceseaza manual platile clienților, dacă este necesar în numele companiei, în conformitate cu procedurile companiei.
Investigheaza comportamentele neașteptate identificate in sistemele de plata, raportate de clienti, folosind mai multe instrumente interne și este responsabil pentru escaladarea acestor cazuri către departamentele pentru rezolvarea problemelor legate de zona de operatiuni.
Mentine legatura cu furnizorul solutiei informatice pentru imbunatatirea proceselor legate de operatiunile de disbursare si rambursare.
Participa la proiectul de implementare a solutiei informatice: setare, testare, trecere in productie.
Defineste fluxurile si procedurile pentru operatiunile de disbursare/rambursare, calculul si plata dobanzilor si comisioanelor. Participa la imbunatatirea continua a fluxurilor de operatiuni.
Descrierea companiei
Institutie Financiara Non-Bancara al carei obiect de activitate este acordarea de credite de nevoi personale clientilor persoane fizice (https://www.maimaicredit.ro/). Ne-am propus sa oferim o experienta placuta viitorilor clienti, prin inovare si creare de noi produse si servicii accesibile, transparente si usor de inteles, dar si colegilor nostri.
Suntem o echipa tanara, oameni entuziasti, iar provocarile profesionale sunt unul din elementele principale care ne motiveaza. Birourile noastre sunt in zona de nord a orasului, la 1 minut de statia de metrou Pipera.
Suntem o echipa tanara, oameni entuziasti, iar provocarile profesionale sunt unul din elementele principale care ne motiveaza. Birourile noastre sunt in zona de nord a orasului, la 1 minut de statia de metrou Pipera.
Joburi similare



