Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Administrator Credite Contracte

PATRIA BANK S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• Studii superioare finalizate – constituie avantaj domeniul economic/tehnic/juridic;
• Cel putin 1 an experienta in domeniul financiar – bancar;
• Cunostinte asupra normelor si reglementarilor BNR cu impact asupra activitatii de administrare credite;
• Cunostinte privind activitatea back office credite;
• Cunostinte operare MS Office;


Constituie avantaj:
• Experienta de cel putin 2 ani pe un post similar;
• Experienta in activitatea de back office credite;
• Abilitati operare in aplicatii back office credite;

Descrierea jobului

  • Completeaza contractele de credit si de garantie in conformitate cu decizia de creditare şi verifica contractele completate înainte transformarea lor in format PDF;
  • Transforma in format PDF contractele de credit si de garantie dupa care le transmite la unitatile teritoriale in vederea semnarii acestora de catre reprezentantii bancii si clienti;
  • Verifica informatiile aferente contractelor de credit si de garantie care se genereaza automat din aplicatiile informatice inainte de generarea lor;
  • Verifica continutul contractelor de credit si de garantie semnate de banca si clienti, primite de la unitatile teritoriale, asigurandu-se ca acestea sunt identice cu cele transmise spre semnare;
  • Inainte de transmiterea contractelor spre semnare, verifica valabilitatea aprobarii de asumare de risc sub aspectul perioadei de valabilitate, verifica indeplinirea conditiilor prealabile semnarii contractelor de credit;
  • Verifica politele de asigurare aferente garantiilor conform normelor si procedurilor specifice activitatii de back office credite;
  • Pentru creditele la care la momentul disbursarii trebuie respectata o anumita destinatie, verifica documentele justificative necesare pentru utilizarea creditului (inclusiv existenta cererii de tragere in cazul creditelor acordate persoanelor juridice)
  • Se asigură de îndeplinirea condiţiilor precedente disbursarii creditelor
  • Verificarea conditiilor suspensive de punere la dispozitie a sumelor prevazute in contractul de credit;
  • Completeaza actele aditionale ulterioare in conformitate cu decizia de restructurare/prelungire credit şi verifica actele aditionale completate înainte de transformarea acestora in format PDF;
  • Transforma in format PDF actele aditionale dupa care le transmite la unitatile teritoriale in vederea semnarii acestora de catre reprezentantii bancii si clienti;
  • Completeaza formularele de aviz de garantie necesare pentru inregistrarea/modificarea/prelungirea/stingerea etc. garantiilor in/din Registrul National de Publicitate Mobiliara (RNPM)
  • Transmite contractele de garantie mobiliara / contractele de credit dupa caz , la agentul autorizat RNPM in vederea completarii formularelor de aviz de garantie si inregistrarii lor in Registrul National de Publicitate Mobiliara;
  • Verifica inregistrarea garantiilor imobiliare la ANCPI/ONCPI conform normelor si procedurilor specifice activitatii de back office credite.

Descrierea companiei

Grupul Patria Bank are drept acționar majoritar Fondul de Investiții Emerging Europe Accession Fund (EEAF) ai cărui principali investitori sunt instituții importante și de renume precum BERD (Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare), FEI (Fondul European de Investiții) și alte instituții importante la nivel european.

Banca Patria oferă produse și servicii tuturor românilor prin cele patru divizii specializate: Persoane Fizice, Afaceri Mici (microîntreprinderi), IMM și Afaceri Agro.

Activitatea Patria Bank este inspirată de oameni în general și de românii responsabili și muncitori în particular.

Punem integritatea și etica profesională înainte de orice și credem că succesul poate fi atins doar printr-o abordare bazată pe responsabilitate, flexibilitate și disponibilitatea de a vedea oamenii înaintea hârtiilor.

Avem un set de valori care ne definesc activitatea și care transmit publicului larg și partenerilor comportamentul așteptat de la noi:
-APROPIERE UMANA
- FLEXIBILITATE
- RESPONSABILITATE PROFESIONALĂ
- INIȚIATIVĂ
- IMPLICARE

Publicat 20 Mart. 2024 Reactualizat 17 Apr. 2024 Expiră 19 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.