Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Administrator Contracte

BRD SOCIETATE DE ADMINISTRARE A FONDURILOR DE PENSII PRIVATE SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Esti colegul/ colega pe care il/ o cautam daca:
  • Ai experienta in cadrul unui grup financiar international si/sau cu parteneri externi;​
  • Ai experienta in unul din domeniile: pensii, asigurarilor de viata;
  • Ai cunostinte solide PC – MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint);
  • Esti analitic si atent la detalii;
  • Esti implicat in optimizarea fluxurilor operationale;
  • ​Ai capacitate de organizare, spirit de echipa;
  • Ai abilitati bune de comunicare.

Descrierea jobului

  • Gestiunea operatiunilor actelor de aderare de pensii private si facultative ce i-au fost incredintate, in functie de urgenta si importanta lor si se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere;
  • Inregistrarea corespondentei primita/trimisa;
  • Tratarea in sistemul informatic a actelor de aderare de pensii private obligatorii (procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare) si facultative (modificari date personale, modificari sume reprezentand contributia la pensia facultativa si realizare procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare, precum si alte procese conexe);
  • Corespondenta cu clientii (solicitari telefonice, pe e-mail sau scrise);
  • Administrarea activitatii de retragere a activului personal net / transfer a participantilor la fondurile de pensii (analiza documentelor receptionate in vederea platii/transferului de activ in conformitate cu legislatia in vigoare si procedurile interne de lucru, plata efectiva si inchiderea conturilor pentru plata/transferul activului);
  • Introducerea / verificarea ordinelor de plata in aplicatia specifica pentru realizarea transferurilor de sume la nivelul conturilor bancare;
  • Managementul reclamatiilor aferente activitatii desfasurate in cadrul Serviciului Administrarea Actelor Individuale de Aderare (analiza solicitarilor receptionate si incadrarea acestora ca reclamatii, redactarea unui raspuns validat ulterior cu Comitetul de Reclamatii).

Descrierea companiei

Noi credem că viitorul e al celor care se bucură de prezent. Dacă și tu crezi că acțiunile din prezent influențează viitorul, te invităm să iei în considerare o carieră în domeniul pensiilor private.

BRD Pensii este parte a Groupe Société Générale și are ca acționari compania franceză de asigurări Sogecap S.A. și BRD-Groupe Societe Generale S.A.

Societe Generale este unul dintre cele mai importante grupuri de servicii financiare europene. Activ în economia reală de peste 150 de ani, cu o poziție solidă în Europa și puternic conectat la întreaga lume, Societe Generale are o echipă de peste 149.000 de oameni care sprijină în fiecare zi un număr de 31 milioane de clienți persoane fizice, companii și investitori instituționali din toată lumea.
Publicat 23 Apr. 2024 Reactualizat 30 Apr. 2024 Expiră 23 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.