Candidatul Ideal
- Ai studii superioare finalizate, cu diploma de licență;
- Experiența într-un rol similar reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe avansate de limba engleză (scris și vorbit). Cunoașterea limbii germane constituie un avantaj;
- Ai foarte bune abilități de comunicare și spirit antreprenorial;
- Ești o persoană cu o gândire analitică și de sinteză;
- Ai cunoștințe avansate de MS Office (Excel, PowerPoint);
- Ai permis de conducere cat. B și disponibilitate pentru activitate de teren.
Descrierea jobului
- Contăm pe tine să fii implicat în tot ce ține de procesul de achiziționare a noilor locații, pentru construirea magazinelor, în aria judetelor Bihor, Arad, Timis, Caras-Severin, Hunedoara, Gorj, Mehedinti;
- Departamentul contează pe tine să identifici noi locații, să negociezi prețul acestora, precum și să gestionezi negocierea contractelor de achiziție/vânzare sau de inchiriere a imobilelor;
- Echipa conteză pe tine să gestionezi relația cu proprietarii, cu avocații, cu firmele de proiectare și cu autoritățile locale în vederea obținerii autorizațiilor de construire/demolare/funcționare a magazinelor și a avizelor/adreselor necesare;
- Vei gestiona elaborarea și supervizarea studiilor tehnice și juridice aferente procesului de expansiune;
- Contăm pe tine să întocmești documentația internă în vederea aprobării locațiilor propuse de tine și a bugetelor aferente, precum și să analizezi constant mediul extern: piața imobiliară, companiile concurente, condițiile socio-economice;
- Contăm pe tine să ai disponibilitate pentru a desfășura activitatea atât pe teren, deplasările fiind frecvente, cât și în cadrul sediul Regional Lugoj.
- Venit mediu brut lunar începând de la 21470 RON raportat la norma de lucru menționată în anunț (include salariu brut, tichete de masă, prime și bonusuri);
- Contează pe noi pentru un plan personalizat de onboarding și un mentor dedicat;
- Pentru noi contează să fii motivat nu doar de echipa faina care te așteaptă, ci și de un salariu competitiv și un pachet complex de beneficii (tichete de masă, tichete cadou de Paște și Crăciun, bonusuri anuale și bonus jubiliar etc);
- Pentru că sănătatea ta contează pentru noi, vei beneficia de asigurare medicală privată și asigurare de viață și accident;
- Ne dorim ca ziua ta de naștere să fie specială și de aceea, îți oferim o zi liberă de care sa te bucuri;
- Contează pe noi pentru dezvoltarea ta continua asigurată de programele de training dedicate pe care le oferim.
#NoiLidl asiguram un sistem de salarizare echitabil si nediscriminatoriu pentru toate rolurile din cadrul companiei
Descrierea companiei
Suntem prezenți pe piața din România din 2011, iar de atunci ne dezvoltăm sustenabil, oferind produse de calitate clienților, respect partenerilor, susținere comunităților locale, iar angajaților noștri, un loc de muncă sigur ce ține cont de beneficiile care contează pentru ei cu adevărat.
În prezent, în România avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice și peste 10.500 de angajați în toată țara. În 2023, am fost desemnați Angajator de Top atât în România pentru al 7-lea an consecutiv, iar în Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
Fie că lucrează în magazine, în depozite sau în sediile administrative, toți colegii noștri se dedică acelorași valori și motivației de a fi zi de zi, împreună, tot mai buni.