Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Accounts Payable Analyst English/French (Hybrid)

GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.R.L.
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

To Join Our Team You Will Need:
  • Minimum 1-year experience in Accounts Payable end to end process with high volume transaction in BPO/Shared service environment
  • Experience of SAP and ERP Payables systems
  • Experience of Payables process Automation and Systems Solutions would be a plus
  • Experience in handling Account Reconciliations and Settlements
  • Detailed knowledge of Accounts Payable process and problem-solving skills
  • Solid financial analysis to include reconciliation of Account Payable related accounts
  • High-level of proficiency in various computer applications including Intermediate Excel skills
  • Excellent English communication skills (verbal and written)
  • Ability to handle multiple priorities and meet deadlines
  • Interpersonal and relationship building in an intercultural environment
  • Demonstrate accuracy and strong attention to detail
  • Strong communications skills, both oral and written, required to resolve issues and enforce policy where required
  • Must be comfortable in interacting with others

Descrierea jobului

Main Responsibilities:
  • Take ownership and resolve complex and technical issues related to Invoice processing and matching, request of adequate approval and coding information, payment processing to ensure compliance with Standard Operating Procedures and agreed Policy and Terms.
  • Open Item Management including Credit Notes write offs and clearing process and follow up on clearing resolution for all assigned account.
  • Collaborate with key roles of the Accounts Payable Team to support Open Item Management.
  • Review and monitor compliance of Accounts Payable in accordance with Company Policy and controls to ensure timely and accurate payments.
  • Cooperate with AP Helpdesk to respond to inquiries received via phone calls and emails within agreed timelines.
  • Support Invoice Specialists with resolution of issues and escalations.
  • Provide assistance to Vendor Master Team on Vendor Creation or changes.
  • Support audit requirements both for internal and external auditors within the agreed timeframe and in the required format.
  • Identifies areas of potential process improvement, develops and enforces appropriate policies, procedures and internal controls.
  • Participate in Systems and Process Improvement and Change Management Projects as required.
  • Lead and/or support Accounts Payable Operational initiatives.
  • Maintain up to date Standard Operating Procedures and other process documents.

If You Join Us, You Will Enjoy:
  • Competitive salary package
  • Free private medical services
  • Flexible benefits from your favorite brands available on flexible benefits portal
  • 25 vacation days/year
  • Easter bonus
  • Christmas bonus
  • Referral bonuses for new hires recommended by you
  • WFH & Flexible Working Hours
  • Discount price to purchase Goodyear tires
  • Free access to the Bookster library
  • Discount on products and services through agreed partnership

Descrierea companiei

Goodyear este una dintre cele mai mari companii de anvelope din lume ce si-a inceput activitatea in anul 1898 ca producator de anvelope pentru biciclete si carucioare cu doar 13 muncitori. Compania a crescut rapid si numără astăzi aproximativ 72 000 de angajați și își produce produsele în 55 de unități din 23 de țări din întreaga lume. Cele două centre de inovare Goodyear din Akron, Ohio și Colmar-Berg, Luxemburg, se străduiesc să dezvolte produse și servicii de ultimă generație care stabilesc tehnologia și standardul de performanță pentru industrie.

În România, Goodyear Dunlop este prezent din anul 1999 și este reprezentat de două persoane juridice diferite, Goodyear Dunlop Tyres (Biroul de vânzări) și Goodyear Operations. Goodyear Operations România este Centrul Global de Servicii pentru Afaceri al Goodyear Dunlop EMEA. Centrul GBS din București a început în iulie 2011. Misiunea centrală a Centrului a fost întotdeauna să ofere satisfacția internă a clienților cu responsabilitatea comună a livrării - Performanța de conducere ca ONE TEAM.

Scopul nostru la Goodyear este să creăm încredere și să creăm un mediu în care asociații sunt inspirați de muncă. Pe langa anvelopele Goodyear, producem și alte mărci internaționale bine respectate, inclusiv Dunlop, Kelly, Fulda, Sava și Debica, iar afacerea noastră cu pneuri oferă produse din cauciuc și polimeri pentru o varietate de piețe. Credem în oamenii noștri și îmbrățișăm schimbarea pentru a ne angaja și a le permite asociaților Goodyear să-și realizeze întregul potențial.

Pentru mai multe informații despre Goodyear și produsele sale, accesați www.goodyear.com/corporate.

Publicat 11 Mart. 2024 Reactualizat 10 Apr. 2024 Expiră 10 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.