Publicat 12 Apr 2021 | Reactualizat 03 Mai 2021 | Expiră 12 Mai 2021

Accounting Manager

1 post

Candidatul ideal

Deținem formula de succes garantat pentru cariera ta profesională: cunoștințe solide de contabilitate, deschidere spre perfecționarea competențelor de limbă franceză și abilități de coordonare echipe.
Suntem în căutarea unui Team Leader înzestrat cu aptitudini de organizare și prioritizare remarcabile, care să integreze departamentul Financiar Contabil de la Iași.
Dacă obiectivul tău în carieră, este să devii mentorul unei echipe profesioniste, te așteptăm cu interes, să dezvoltăm subiectul în cadrul unui interviu.


Corespunzi profilului ideal dacă deții:
- Experiență și cunoștințe solide în domeniul financiar contabil – minimum 3 ani (realizare bilanț contabil);
- Experiență în managementul unei echipe;
- Nivel mediu-avansat de limbă franceză și engleză (nivel minimum B1);
- Profil de personalitate: Bune abilități de comunicare orală și scrisă în limbile română, franceză și engleză. Orientare către client. Capacitate de gestionare situații urgente. Autonomie și spirit de inițiativă. Capacitate de analiză și sinteză. Leadership și flexibilitate.

Descrierea jobului

Principale responsabilități prin care vei contribui la creșterea performanței echipei:
- Coordonarea unei echipe de minimum 5 contabili;
- Organizarea si monitorizarea activității zilnice a echipei, urmărirea obiectivelor cantitative și calitative fixate și identificarea eventualelor întârzieri/ dificultăți oferind suport pentru depășirea lor;
- Evaluarea membrilor echipei în funcție de rezultate și propunera periodică a planurilor de acțiune necesare;
- Oferirea training-urilor pentru membrii echipei; acompaniere si oferire suport
- Motivarea echipei și crearea unei atmosfere plăcute la locul de muncă;
- Urmărirea respectării normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informaţiilor;
- Asigurarea respectarii procedurilor și a strategiilor stabilite;
- Supravegherea realizării situațiilor financiare anuale (bilanț, cost profit și pierdere, anexe).

Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
+ Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
+ Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
+ Training inițial și periodic specific activității desfășurate; continuu
+ Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
+ oportunitate de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.

Descrierea companiei

VEO Worldwide Services este un furnizor de servicii B2B, cu sediul în Europa, cu 14 ani de activitate. În 2006, când NOZ (liderul European in clearance) a început extinderea în Europa de Est și Africa, VEO s-a îndrăgostit rapid de viziunea și mediul său agil, împingând mereu lucrurile pentru a descoperi mai mult această afacere uimitoare de clearance și economie responsabilă. Prin urmare, am adăugat propria noastră cultură dinamică și mentalitate la tot ceea ce am întâlnit la NOZ. Căutăm în permanență soluții care să ajute proprietarii de afaceri să își valorifice stocurile nevândute (colecții anterioare, produse cu termene de valabilitate scurte, comenzi anulate etc.) și să devină eficiente.
Cu toate acestea menționate, VEO își consolidează brandul bazat pe angajament, transparență, solidaritate, îmbunătățire constantă și competență.

Accounting Manager  -  SC ONE RECRUTEMENT SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close