Candidatul Ideal
- Minim 3 ani experiență în marketing;
- Experiență în client service, într-o agenție de publicitate;
- Experiență în project management;
- Engleză avansat (scris și vorbit);
- Abilități bune de organizare și comunicare.
Descrierea jobului
Ce trebuie sa ai?
- Simțul organizării și al detaliului;
- Poți traduce briefuri, feedbackuri și idei într-un limbaj clar pentru echipă;
- Scrii taskuri interne concise, ușor de înțeles și de urmărit;
- Lucrezi bine în echipă și comunici deschis cu colegii din diferite departamente;
- Îți dorești să semnezi proiecte care devin best practice în industrie.
Ce oferim?
- Tichete de masa;
- Abonament medical privat;
- Acces la Bookster;
- Mediu de lucru prietenos și oportunitatea de a lucra într-o rețea internațională.
- Sistem de lucru hibrid (3 zile de la sediul companiei si 2 zile remote).
Descrierea companiei
Cheil România stimulează creșterea și transformarea brandurilor prin „Crearea de experiențe conectate care contează”. Facem parte din Cheil Worldwide, una dintre cele mai importante agenții globale de marketing și comunicare. Cu sediul central în Seul, Coreea de Sud, Cheil Worldwide operează o rețea de 54 de birouri și 7.200 de experți în 46 de țări.
În regiunea Adriatică, agenția oferă soluții conectate care îmbină perfect expertiza globală cu relevanța locală. Cheil România furnizează campanii complete de marketing și publicitate, incluzând creație, strategie, retail, digital, date și execuție globală, deservind unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume.



