Account Manager SMB-DIGITAL – VODAFONE ROMÂNIA
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Descrierea jobului
Recrutăm pentru că evoluăm!
Despre Noi:
Suntem o echipă dinamică și inovatoare, implicată în furnizarea unor servicii digitale de calitate pentru mediul de afaceri. În vederea extinderii echipei noastre, căutăm un Account Manager SMB Digital pasionat de relații cu clienții și orientat către rezultate.
Scopul Postului:
Asigurarea unui nivel înalt de satisfacție pentru clienții din mediul de afaceri, oferind servicii excelente de relații cu clienții și monitorizând proactiv suportul acordat. Obiectivul este creșterea loialității clienților și evitarea situațiilor cu potențial impact negativ asupra satisfacției acestora.
- Program de lucru: L – V, office, sediul Vodafone Globalworth Tower - Bucuresti
Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă:
- Ai minimum 1 an experiență în departamente suport, vânzări, retail, account management, preferabil în industria IT&C;
- Ai studii medii, finalizate cu diplomă de Bacalaureat, studiile universitare reprezintă avantaj;
- Ai cunoștințe de operare PC, MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) - nivel mediu/avansat;
- Ai abilități de comunicare, negociere și persuasiune, tenacitate, atitudine pozitivă și orientată către client.
- Esti concentrat pe obținerea de rezultate;
- Ai comportament etic și orientare către valori
Responsabilități:
- Stabilirea și menținerea relatiilor cu persoanele de contact din mediul de afaceri;
- Rezolvarea eficientă a solicitarilor clienților business, inclusiv schimbări în cont și solicitări legate de facturare;
- Furnizarea unui serviciu excelent, răspunzând la cerintele legate de produse, servicii, tarife, acoperire, terminale, garanții;
- Înregistrarea reclamațiilor clienților și gestionarea acestora cu profesionalism;
- Evidența propriei baze de clienți și contactarea proactivă în diverse evenimente;
- Furnizarea de rapoarte precise și periodice.
Beneficii:
- Pachet salarial fix + comision raportat la performanță;
- Tichete de masă;
- Abonament medical la clinică privată;
- Echipament de lucru: Laptop, Telefon;
- Reduceri pentru device-uri și servicii;
- Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional;Susținere și promovare în carieră;
- Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii multinaționale și de a fi printre primii care află despre ultimele noutăți din sfera tehnologiei.
Descrierea companiei
Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.
Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.