Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Account Manager, regiunea Central Account Management, sediul central

Greco Romania Gmbh Viena Sucursala București
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Minim 4 ani experiență pe un post similar, administrare si dezvoltare clienti corporate
  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de MS Word, MS Excel, Outlook si PowerPoint;
  • Cunoștințe de limba engleză (cel puțin nivel mediu);
  • Persoana responsabila, cu atentie la detalii, spirit de initiativa si buna capacitate de comunicare;
  • Absolvent curs ISF de calificare/ pregatire continua in domeniul asigurarilor – reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

  • Administrarea contractelor de asigurare alocate;
  • Negocierea in numele clientilor a ofertelor de Asigurari generale, analiza conditiilor de asigurare si pregatirea de analize comparative;
  • Gestionarea fizica si informatica a politelor/contractelor de asigurare intermediate;
  • Verificarea corectitudinii politelor emise;
  • Preluarea si rezolvarea solicitarilor primite de la clienti;
  • Redactarea, emiterea si transmiterea documentelor catre clienti si asiguratori (oferte, polite, deconturi, etc.);
  • Urmarirea incasarii primelor de asigurare/ratelor pentru politele aflate in administrare;
  • Predarea corecta a politelor intermediate catre angajatul desemnat, in vederea inregistrarii acestora in baza de date;
  • Mentinerea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu clientii si partenerii companiei;
  • Abilitatea de a consolida si dezvolta un portfoliu de clienti prin actiuni de cross-sell si up-sell.

Beneficii:
  • Dezvoltarea unei cariere în domeniul brokerajului de asigurări intr-un mediu de lucru profesionist, stimulant si pozitiv;
  • Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala;
  • Activitate desfasurata in regim mixt – birou sediul central si telemunca;
  • Asigurare privata de sanatate si asigurare de viata
  • Bonus anual de perfomanta in functie de realizari

Descrierea companiei

GrECo Group este o companie activă la nivel internațional și lider în consultanță în domeniul riscurilor și asigurărilor in Europa Centrală și de Est. Prin rețeaua noastră globală, oferim clienților noștri prezență la nivel mondial și soluții personalizate.
În 2025, sarbatorim centenarul GrECo Group și a 15-a aniversare a GrECo în România. GrECo România reprezintă o piață de importanță strategică pentru Grupul GrECo, avand o creștere semnificativă și constantă. În ultimii 15 ani, echipa noastră s-a extins treptat, in mod sustenabil. În calitate de specialiști în gestionarea riscurilor, modul în care ne gestionăm propria dezvoltare servește drept dovadă a expertizei noastre.
Datorită dezvoltarii operațiunilor noastre, suntem deschiși să ne extindem echipa din București, România.
Publicat 10 Oct. 2025Reactualizat 10 Oct. 2025Expiră 9 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.