Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Account Manager, MLE- Cluj Napoca

Vodafone Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm un profesionist pasionat de vanzari si tehnologie.

Îți dorești să creezi relații semnificative cu oamenii din interiorul (colegi din alte departamente) și din afara organizației (cu clientii)?
Primești adesea feedback pozitiv nu ca obiectiv, ci ca efect secundar al pasiunii tale pentru vanzari și al entuziasmului de a face cele mai bune potriviri între solutii și nevoile clientilor?

Experienta profesionala si competente necesare:
  • Diploma universitara;
  • Alte cursuri de pregatire, preferabil de vanzari;
  • Permis de conducere categoria B;
  • 1-2 ani experienta in vanzari;
  • 1 an experienta in vanzari directe, B2B (O mai mare experienta in vanzari poate substitui cerintele legate de cursuri si certificari);
  • Limba engleza;
  • Abilitati de vanzare si negociere;
  • Vanzare de solutii IoT & ICT.

Descrierea jobului

Misiunea ta in echipa noastra:
  • Gestionarea relatiilor de business cu clientii corporate in scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor;
  • Cresterea cotei de piata si aducerea de plus valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.

Activitatile in care te vei implica:

Dezvoltare clienti:
- Dezvoltarea conturilor MLE cu caracter dual din baza Vodafone;
- Monitorizeaza activitatea competitiei si tendintele pietei in vederea sustinerii cresterii continue a pozitiei Vodafone ca Partener de tehnologie;
- Construieste relatii puternice, de lunga durata cu clientii si cunoaste planurile de viitor ale clientilor in legatura cu dezvolatrea afacerilor acestora, in vederea vanzarii solutiilor Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului;
- Vinde solutii de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa : produse si solutii de mobilitate, fixe si IOT&ICT.

Retentie clienti:
- Dezvolta si mentine relatii win/win cu clientii existenti cu scopul de a creste valoarea portofoliului;
- Atinge targeturile individuale comunicate, adresand intreaga gama de produse/servicii in cadrul conturilor alocate.

Sustinerea Vodafone:
- Genereaza lead-uri de vanzari altor segmente/arii/canale de vanzare din companie;
- Cunoasterea produselor si serviciilor Vodafone, indicatorii financiari ai solutiilor si serviciile competitorilor directi.

Orientare catre client:
- Intelege ceea ce determina satisfactia clientului, arata flexibilitate in adaptarea planurilor de actiune cerintelor pietei;
Comunicare de impact;
- Are abilitatea de a recunoaste factorii de decizie si influenta; construieste relatii eficiente, inauntrul si in afara companiei;
- Nivelul Managing Self: foloseste planuri concrete pentru a atinge targeturile agreate, are o abordare sistematica si organizata, arata perseverenta cand se confrunta cu momente dificile/obstacole.

Descrierea companiei

Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

De ce Vodafone?

Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării; Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă; Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon; Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume; Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.

Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

Alatură-te astăzi companiei Vodafone Romania!

Together we can !

Publicat 27 Febr. 2024 Reactualizat 26 Mart. 2024 Expiră 28 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.