Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Account/Key Account Manager

WELLINGTON CONSULTING SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Va oferim oportunitatea de a vă alătura unui mediu profesionist, divers și relaxat în care va puteți dezvoltă cariera.
Rolul în companie
Key Account Manager-ul este responsabil pentru pentru creșterea veniturilor și afacerii în mod continuu. Se concentreaza pe dezvoltarea relațiilor cu clienții, cresterea vizibilităţii companiei in piaţă şi promovarea serviciilor atât in piaţa interna cât şi în piaţa externă.

• Experiență (2-5+ani) pe o poziţie similară
• Absolvent studii superioare,
• Experienţă în domeniu
• Abilitatea de a lucra eficient în echipă
• Limba engleza la nivel avansat
• Abilități excelente de comunicare
• Abilități de colectare și analiză a datelor
• Pasionat de sănătate și bunăstare
• Abilități de rezolvare a problemelor și de gestionare a conflictelor

Descrierea jobului

Promovarea, vânzarea serviciilor și produselor companiei,
Oferă consultanta companiilor pentru implementarea celor mai potrivite programe de wellness corporate si le personalizează în funcţie de nevoile angajaţilor
Negociaza termenii contractului cu clienţii
Îndeplineşte obiectivele de vanzari și menține un grad optim de satisfacție a clienților;
Înțelegeți factorii economici ai clienților, obiectivele strategice de afaceri, cerințele tehnice, modul în care sunt luate deciziile, poziția lor pe piață, oportunitățile și provocările lor.
Identifică noi direcții de dezvoltare a afacerii și noi tendințe în beneficiul companiei.
Actualizează permanent baza de date cu privire la clienți.

Ce iţi oferim:
Mediu excelent de lucru
Flexibilitate
Oportunități fantastice de dezvoltare personală și profesională
Oportunitatea de a interacționa cu diverse industrii și domenii, fiind implicat în proiecte și evenimente unice.Asigurare medicala

Descrierea companiei

Wellington este un furnizor de servicii de bunăstare corporativă care permite organizațiilor să cultive o cultură a îngrijirii, acordând prioritate sănătății și bunăstării generale a angajaților lor.
Suntem dornici să lucrăm cu fiecare organizație pentru a le face experiența mai personalizată, captivantă și memorabilă.
La Wellington credem că toate aspectele vieții noastre sunt importante și interconectate, prin urmare abordarea noastră holistică are ca fundație 7 piloni ai bunăstării: fizic, emoțional, social, spiritual, financiar, intelectual și de mediu.
Întrucât nu toată lumea se bucură de aceeași abordare sau este motivată în același mod, oferim soluții diverse și cuprinzătoare, de la programe și evenimente la fața locului, până la soluții digitale, cum ar fi provocări și o platformă personalizabilă de bunăstare, care poate fi accesată cu ușurință de către angajații dvs. la convenția lor.
Fiecare membru al echipei noastre aduce o experiență și expertiză unică, împreună reușind să oferim tot ce este mai bun tuturor clienților noștri.

Publicat 19 Mart. 2024 Reactualizat 18 Apr. 2024 Expiră 18 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.