Account Executive (Administrator cont)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Descrierea jobului
Bună! Cautam un Account Executive pentru unul dintre clientii nostri, o agentie de marketing.
Misiunea principala este sa gestioneze portofoliul alocat de clienti B2B.
Dacă ești o persoana responsabila, cu abilitati foarte bune de comunicare si de vanzari, trimite-ne CV-ul tău! Abia asteptam sa te cunoastem :)
Cerinte:
• Experiența în domeniu nu este necesară, dar constituie un avantaj
• Studii superioare in domeniul economic/marketing constituie un avantaj
• Orientare catre clienti (interni sau externi)
• Cunostinte avansate operare PC – MS Office (Word si Excel)
• Capacitate de lucru sub presiune
• Abilitati de comunicare excelente
• Abilitati de vanzare
• Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate
• Lb. Engleza – nivel mediu
Responsabilitati:
• Gestioneaza implementarea campaniilor impreuna cu colegii sai, asigurandu-se ca exista un flux eficient al proiectelor in lucru
• Contactează clientii într-un mod proactiv
• Construieste si dezvolta relatii cu clientii prin furnizarea de servicii excelente, asigurandu-se ca nevoile acestora sunt intrunite
• Ofera suport clientilor
• Promoveaza activ si eficient serviciile companiei
• Preia cererile clientilor si realizeaza oferte/prezentari
• Administreaza comenzile de campanii
• Preia, centralizeaza si transmite reclamatii primite de la clienti
• Verifica si contacteaza clientii datornici in vederea recuperarii sumelor neplatite
• Reprezinta persoana de legatura pentru clientii alocati
• Se ocupa de semnarea contractelor cu clientii
• Facturare: transmite facturile si verifica calculele, astfel incat sa nu existe erori in procedurile de plata
• Intelegerea tipologiei clientilor si modul in care acestia se raporteaza la serviciile companiei
• Identifica oportunitati de dezvoltare a afacerii cu clientii existenti si prospecteaza piata pentru noi clienti
• Intocmeste rapoarte privind starea clientilor din portofoliul sau, atunci cand ii este solicitat
• Indeplineste responsabilitatile stabilite de seful de departament
Beneficii:
• Asigurare medicală și de viață
• Masa de pranz este asigurata
• Mediu de lucru profesional