Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Account Executive (Administrator cont)

Global HR Services
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Bună! Cautam un Account Executive pentru unul dintre clientii nostri, o agentie de marketing. 

Misiunea principala este sa gestioneze portofoliul alocat de clienti B2B.

 

Dacă ești o persoana responsabila, cu abilitati foarte bune de comunicare si de vanzari, trimite-ne CV-ul tău! Abia asteptam sa te cunoastem :)

 

Cerinte:

•    Experiența în domeniu nu este necesară, dar constituie un avantaj
•    Studii superioare in domeniul economic/marketing constituie un avantaj
•    Orientare catre clienti (interni sau externi)
•    Cunostinte avansate operare PC – MS Office (Word si Excel)
•    Capacitate de lucru sub presiune
•    Abilitati de comunicare excelente
•    Abilitati de vanzare
•    Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate
•    Lb. Engleza – nivel mediu

Responsabilitati:

•    Gestioneaza implementarea campaniilor impreuna cu colegii sai, asigurandu-se ca exista un flux eficient al proiectelor in lucru
•    Contactează clientii într-un mod proactiv
•    Construieste si dezvolta relatii cu clientii prin furnizarea de servicii excelente, asigurandu-se ca nevoile acestora sunt intrunite
•    Ofera suport clientilor
•    Promoveaza activ si eficient serviciile companiei
•    Preia cererile clientilor si realizeaza oferte/prezentari
•    Administreaza comenzile de campanii
•    Preia, centralizeaza si transmite reclamatii primite de la clienti
•    Verifica si contacteaza clientii datornici in vederea recuperarii sumelor neplatite
•    Reprezinta persoana de legatura pentru clientii alocati
•    Se ocupa de semnarea contractelor cu clientii
•    Facturare: transmite facturile si verifica calculele, astfel incat sa nu existe erori in procedurile de plata
•    Intelegerea tipologiei clientilor si modul in care acestia se raporteaza la serviciile companiei
•    Identifica oportunitati de dezvoltare a afacerii cu clientii existenti si prospecteaza piata pentru noi clienti
•    Intocmeste rapoarte privind starea clientilor din portofoliul sau, atunci cand ii este solicitat
•    Indeplineste responsabilitatile stabilite de seful de departament

Beneficii:
•    Asigurare medicală și de viață
•    Masa de pranz este asigurata

•    Mediu de lucru profesional
 

Publicat 27 Febr. 2024 Reactualizat 26 Mart. 2024 Expiră 28 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.