Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Smart Office Manager

Bookster
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutam un coleg vesel, isteț și super-ultra-extra organizat care să coordoneze operațiunile administrative ale business-ului nostru și să asigure un mediu de lucru confortabil și eficient în cele 2 sedii ale noastre.

Cum ești tu?
  • Ești foarte ordonat(ă) și organizat(ă) - poți găsi cu ușurință garanția de la mașina de spălat pe care ai cumpărat-o acum 3 ani;
  • Ești responsabil(ă) și nu-ți stă în fire să procrastinezi sarcinile mai dificile;
  • Ai simț practic – găsești soluții și acționezi rapid atunci când apar situații neprevăzute;
  • Ești curios/curioasă, deschis(ă) la schimbare și îți dorești constant să înveți cum să faci lucrurile mai bine și mai eficient;
  • Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și nu eziți să îți oferi ajutorul;
  • Experiența într-un domeniu precum contabilitate / audit / banking / juridic / administrativ este utilă, însă nu este un criteriu obligatoriu.

Descrierea jobului

Ce vei face:
  • Vei avea grijă să avem un birou vesel, eficient și organizat;
  • Vei fi responsabil(ă) de relația cu furnizorii (negocierea contractelor, plasarea comenzilor, verificarea facturilor, soluționarea diferitelor probleme);
  • Te vei ocupa de achiziționarea celor necesare pentru cele două sedii ale noastre (de la produse de curățenie până la rechizite și alte consumabile);
  • Vei avea atribuții de HR admin: te vei ocupa de actele necesare pentru dosarul angajatului, activarea beneficiilor extra-salariale, medicina muncii, înregistrarea concediilor medicale, serviciile de securitate și protecție a muncii;
  • Vei colabora cu departamentul de Contabilitate pentru înregistrarea corectă a facturilor;
  • Vei păstra relația cu banca și vei lucra împreună cu CFO-ul pentru a planifica plățile către colegi, furnizori, instituțiile statului sau alți parteneri;
  • Vei organiza sau vei participa la organizarea unor evenimente pentru colegi (celebrări în echipă, teambuilding-uri, petrecerea de Crăciun etc.)

Dacă ți-ar plăcea să vezi cum e atmosfera la noi la birou, urmărește-ne pe Instagram.

Descrierea companiei

Bookster este o marcă fabricată în România ce a apărut din dorința de a face din citit un obicei îndrăgit. Am construit o platformă modernă pe care zeci de biblioteci și-au listat oferta de carte, am adăugat algoritmi de recomandări personalizate, recenzii inspiraționale, jocuri și provocări, livrări comode la birou și campanii care îi aduc pe oameni mai aproape de lumea infinită a cărților.

Peste 1.200 de companii oferă angajaților abonamente la Bookster, printre care: Banca Transilvania, ING, Orange, IBM, Kaufland, BCR, Ernst&Young și lista crește în fiecare săptămână. Astfel, comunitatea noastră a trecut de 100.000 de cititori care folosesc serviciul nostru.

Bookster este și locul unde te descoperi și înveți – din cărți, din cursuri, din dezbateri, testând idei noi, dar mai ales de la colegi. Am clădit un mediu în care creativitatea, disciplina și profesionalismul se întâlnesc cu antreprenoriatul social, flexibilitatea și bucuria de a realiza proiecte ambițioase în echipă.

Credem că oamenii stau la baza succesului oricărui proiect și vrem să aducem în echipă colegi care se potrivesc cu valorile noastre: Be kind, In Love with Bookster, Be reliable, Work Smart, With a Smile.

Dacă ești pasionat de cărți și educație, îți dorești să inspiri oamenii și să te dezvolți într-un job care aduce valoare atât pentru tine, cât și celor din jur, alătură-te echipei noastre and Let’s Read’n’Roll!

Publicat 4 Mart. 2024 Reactualizat 3 Apr. 2024 Expiră 3 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.