Candidatul Ideal
Cerinte:
- Studii superioare finalizate (preferabil în domenii economice, management, comerț);
- Experiență relevantă de minimum 5 ani într-un rol similar, preferabil în domeniul FMCG;
- Cunoștințe solide privind procesele de achiziții, managementul stocurilor și analiza costurilor;
- Abilități excelente de negociere, comunicare și leadership;
- Cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office – Excel avansat; ERP constituie avantaj);
- Limba engleză – nivel avansat;
- Orientare către rezultate, gândire strategică și capacitate de a gestiona simultan multiple proiecte;
- Experienta de cel putin 2 ani in lucrul cu furnizorii din Asia - constituie avantaj.
Descrierea jobului
- Planificarea și coordonarea activităților departamentului de achiziții (stabilirea priorităților, alocarea resurselor, managementul echipei).
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziție pentru îmbunătățirea eficienței costurilor și asigurarea disponibilității produselor.
- Stabilirea și monitorizarea Indicatorilor Cheie de Performanță (KPIs) specifici achizițiilor
- Rapoarte săptămânale, lunare privind activitatea de achiziții (costuri, economii realizate, performanța furnizorilor, nivelul stocurilor).
- Identificarea, evaluarea și calificarea furnizorilor noi la nivel național și internațional.
- Negocierea cu furnizorii pentru a obține cele mai bune prețuri, condiții comerciale (paritate, termene de plată) și termene de livrare.
- Menținerea unor relații solide cu furnizorii strategici și acționarea ca punct de contact principal pentru problemele comerciale majore.
- Monitorizarea permanentă a performanței furnizorilor (calitate, livrare la timp, conformitate cu contractele) și organizarea de revizuiri periodice.
- Dezvoltarea surselor alternative de aprovizionare (Sourcing) pentru a minimiza riscurile lanțului de aprovizionareIII. Conformitate și Colaborare Interdepartamentală
- Asigurarea conformității cu legislația comercială, reglementările vamale și cele mai bune practici logistice
- Colaborarea strânsă cu departamentul Comercial/Vânzări/Marketing pentru alinierea achizițiilor cu nevoile companiei și cu planurile de promovare/lansări de produse noi.
- Coordonare activitate control calitate si conformitate în procesul de evaluare a probelor de produs și a standardelor de calitate de la furnizori.
- contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
- pachet salarial compus din: salariu net la nivelul pietei + tichete de masa;
- program de lucru: Luni-Vineri, 08:30-17:30, 1 ora pauza de masa inclusa;
- Masina de serviciu.
Persoanele interesate pot depune CV-urile la adresa de e-mail: resurseumane@globalplast.com.ro sau ne puteti contacta la nr de tel 0731.036.294.
Prin transmiterea CV-ului dvs. pentru acest post sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor cu caracter personal de catre persoanele responsabile cu procesul de recrutare!
Te asteptam cu drag in echipa noastra!
Descrierea companiei
Cu sediul principal in Pantelimon, jud.Ilfov si avand filiale in Timisoara, Constanta si Iasi, Global Plast este unul dintre principalii producatori si distribuitori de produse de uz casnic din Romania (produse de menaj si depozitare, detergenti si solutii curatare, produse de igiena personala si cosmetice, produse de unica folodinta destinate uzului alimentar, produse destinate industiei Horeca, lumanari pastila si candele.
Comercializam produsele noastre prin intermediul principalelor lanturi de magazine din tara (Kaufland, Penny, Mega Image, Auchan, Dedeman, Brico Depot, Leroy Merlin, DM), prin reteaua proprie si un portofoliu reprezentat de firme en-gros, distribuitori, clienti Horeca si consumabili finali.
Grupul exporta de asemenea in peste 19 tari din UE dar si din afara acesteia.
Pentru mai multe detalii va rugam accesati www.globalplast.com.ro si gospodar.shop.
- 12 Nov. 2025
Specialist Achiziții – Departament Operațional
KADRA TECH S.R.L.
Cluj-Napoca4500 - 6000 RON net / lună


