Candidatul Ideal
Postul presupune gestionarea agendei, coordonarea întâlnirilor și evenimentelor, pregătirea documentelor, precum și deplasări în interes de serviciu împreună cu d-na directoare.
Activitatea se desfășoară atât la birou, cât şi de acasă şi in deplasări interne.
Candidatul/a ideal/ă este o persoană organizată, proactivă și discretă în sens profesional - capabilă să gestioneze informații confidențiale și să păstreze o comunicare elegantă și eficientă.
Descrierea jobului
- Gestionarea eficientă a agendei zilnice și a calendarului managerului
- Planificarea și coordonarea întâlnirilor, deplasărilor și evenimentelor
- Prioritizarea sarcinilor și respectarea termenelor-limită
- Menținerea unei arhive ordonate (fizic și digital)
- Crearea de proceduri interne pentru o mai bună organizare
- Transmiterea informațiilor relevante către echipă și management
Competențe de comunicare:
- Comunicare clară, profesionistă și diplomatică (scris și verbal)
- Capacitatea de a interacționa cu persoane de nivel diferit (parteneri, clienți, echipă)
- Discreție și confidențialitate în gestionarea informațiilor sensibile
- Abilități excelente de redactare a emailurilor, documentelor și prezentărilor
Competențe tehnice:
- Cunoașterea pachetului Microsoft Office / Google Workspace (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Calendar)
- Abilități de organizare digitală (folder management, documente partajate, cloud)
- Utilizarea platformelor de videoconferință (Zoom, Teams, Meet)
- Experiență în lucrul cu instrumente de planificare și project management
- Cunoștințe de bază în contabilitate administrativă (note de plată, facturi, raportări simple)
Competențe lingvistice:
- Engleză – nivel avansat (scris și vorbit)
- Italiană – avantaj major
- Capacitatea de a redacta sau traduce documente scurte în limbi străine
Competențe interpersonale:
- Diplomație, răbdare și tact
- Capacitatea de a lucra sub presiune, gestionând mai multe sarcini simultan
- Loialitate și integritate profesională
- Empatie și inteligență emoțională
- Flexibilitate și disponibilitate, inclusiv pentru program prelungit sau deplasări-uneori
- Implicare în organizarea de evenimente corporate
Atitudini și trăsături personale:
- Prezență elegantă și profesională
- Spirit proactiv și capacitate de anticipare a nevoilor superiorului
- Atenție la detalii și calm în situații tensionate
Alte informații:
- Program flexibil - activitate desfășurată atât la birou, cât şi de acasă şi in deplasări interne (rar externe) periodice alături de d-na directoare, în funcție de agenda acesteia.
- Permis de conducere categoria B - obligatoriu
- Salariu – confidential, în funcție de experiență și competențe (discutat la interviu)
Descrierea companiei
Futura Lenjerie 2010 SRL este o companie ce activează în domeniul retail-ului de articole vestimentare.
Prin intermediul celor 35 de magazine deschise în România, comercializează produsele a cinci cunoscute brand-uri italiene, CALZEDONIA, INTIMISSIMI, IUMAN, TEZENIS și FALCONERI.
CALZEDONIA, primul brand al grupului italian cu același nume, este specializat în vânzarea de dresuri, șosete și costume de baie pentru femei, bărbați și copii.
Lider pe piața din Italia, CALZEDONIA răspândește stilul italian în întreaga lume, păstrând o identitate puternică, dar, în același timp, își adaptează oferta la nevoile noilor piețe.
Gama inițială de produse a fost extinsă prin lansarea mărcilor INTIMISSIMI, TEZENIS si FALCONERI.
Marca INTIMISSIMI este o adevărată poveste de succes italiană. Lansată în 1996, este liderul pieței de lenjerie pentru bărbați și femei, datorită stilului simplu și elegant italian pe care îl reprezintă.
TEZENIS a fost înființată în noul mileniu pentru a fi un adevărat trendsetter, o companie ,,COOL’’ care acordă o atenție deosebită la ceea ce se întâmplă în rețelele sociale și pe web. Brandul asimilează rapid schimbările zilelor noastre în noi colecții de lenjerie intimă și îmbrăcăminte pentru toată familia.
FALCONERI, lansat în 2009, propune tricotaje și articole de îmbrăcăminte realizate 100% din fibre de cașmir de înaltă calitate. Ambele colecții, atât cele pentru femei, cât și cele pentru bărbați, combină criteriile de calitate la prețuri accesibile cu un stil tânăr și sofisticat.
Produsele nevândute din colecțiile în curs sunt reintroduse pe piață prin intermediul unei rețele de magazine de tip OUTLET, la prețuri extrem de competitive.
Astăzi, grupul este principalul jucător la nivel european din sectorul său de activitate și printre primii la nivel global, cu peste 4.859 de magazine în 54 de tări.
Credem și investim în oameni și suntem ferm convinși că succesul este interdependent de efortul colectiv al tuturor angajaților.
Scopul a fost de la început de a crea un mediu plăcut de lucru, dominat de atitudini și valori, cum ar fi politețea, solidaritatea, pasiunea, perseverența, respectul, răbdarea și responsabilitatea.
În acest context, angajăm persoane dispuse și capabile să promoveze brandurile noastre, care să-și dorească să îmbrățișeze filozofia și valorile companiei și ale produselor sale.


