Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Locuri de munca

INFOSTAR COMPROD SRL

Descrierea companiei

Infostar Comprod SRL Pitesti este o firmă cu o experienţă de peste 20 ani în domeniul tehnologiei informaţiei, care s-a impus pe piaţa de profil prin seriozitate şi profesionalism, cu mii de clienţi care au înţeles că se pot baza pe noi pentru rezolvarea promptă şi durabilă a acelora dintre problemele lor care au legătură cu domeniul calculatoarelor, al programelor informatice cu aplicaţie economică, al caselor de marcat fiscale.



Activităţile actuale principale ale firmei acoperă un spectru larg din domeniul IT:



-Comercializarea de calculatoare, componente de calculator, imprimante, alte accesorii de calculator, copiatoare, precum şi a unei game diverse de cartuşe de imprimantă, originale şi neoriginale la cel mai mic preţ ;



-Comercializarea  de aparate de marcat electronice fiscale din gamele DATECS, ACTIVA, DAISY, TREMOL (case de marcat, cântare, imprimante fiscale-diferite modele,cuplate sau nu cu calculatorul,  deservite în regim de contract de service);



-Producţia şi comercializarea de software cu aplicaţie economică şi administrativă. Printre realizari menţionăm EVCONT-ERP (contabilitate, gestiune, personal-salarizare, imobilizari), ARCS-CRM (pentru administrarea relaţiilor cu clienţii şi a sarcinilor de serviciu, utilizat în special de către prestatorii de servicii), EVIS-ERP, realizat în limbajul Vizual-Foxpro 9.0, cu bază de date SQL, rod al unei munci susţinute al echipei noastre  de  software  pe  parcursul  mai multor ani.



Aceste module sunt  instalate în mii de exemplare la diverşi clienţi, societăţi comerciale, ONG-uri, persoane fizice, unităţi bugetare, în diverse configuraţii (monopost sau reţea).



Asistenţă tehnică complexă aferentă unora sau mai multora din produsele comercializate, dar si service aferent unor produse IT achiziţionate de la alţii. Alături de activitatea de comerţ propriu-zisă a fost acordată o maximă atenţie dezvoltării unei echipe de service (garanţie şi postgaranţie, în regim de contract sau nu) cu un înalt grad de solicitudine, promptitudine şi profesionalism.



 Printre principalele SERVICII acordate se pot enumera :



-întreţinere operativă şi depanarea sistemelor de calcul (rezolvând majoritatea problemelor software sau  hardware apărute);



-reparaţii la monitoare, imprimantele cu jet de cerneală sau laser, reparaţii şi întreţineri curente ale copiatoarelor;



-construirea şi întreţinerea reţelelor de calculatoare;



-asistenţă tehnică software diversă;



-service aferent caselor de marcat fiscale;



-încărcări de cartuşe la cel mai bun preţ , pentru imprimantele / copiatoarele / multifunctionalele laser.



Clienţii nostri apreciază, alături de preţurile scăzute, performanţele sistemelor de calcul vândute precum şi seriozitatea în tratarea clientului, atât la momentul comercializării cat mai ales  ulterior, acordând  o asistenţă tehnică promptă şi de calitate.



Aplicaţia informatică ARCS-CRM asigură o deservire promptă a clienţilor şi o monitorizare eficientă a acestei deserviri. Sutele de clienţi pe care îi deservim, în regim de contract sau nu, apreciază acest concept, precum şi calitatea, operativitatea şi costurile rezonabile ale produselor şi serviciilor noastre.



 

Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.