Locuri de munca

REGISTA DIGITAL S.A.

Descrierea companiei

Regista este lider de piaţă pe segmentul aplicaţiilor de registratură şi managementul documentelor în administraţia publică locală. Rolul aplicaţiei este să automatizeze şi să eficientizeze activităţile din instituţiile locale, guvernamentale şi din companii, prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor şi e-Guvernare. Regista facilitează atât o comunicare optimă între departamentele unei instituţii, cât şi între funcţionari şi cetăţeni, pentru o rezolvare rapidă şi mult mai organizată a solicitărilor primite.



Până în prezent, peste 850 de instituții și companii din toate județele țării și-au îmbunătățit procesele de lucru și au redus birocrația folosind Regista. Aplicația are peste 17.000 de utilizatori la nivel național care au înregistrat de-a lungul timpului 17 milioane de documente.  Dacă sunteți interesat să vă alăturati echipei Regista, trimiteți-ne CV-ul! 

Media
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.