Locuri de munca
O-MAC PADURE & GRADINA S.R.L.
Prezentare
S.C. O-MAC PADURE & GRADINA S.R.L.
Domeniul de activitate: 4661 comert cu ridicata al masinilor si utilajelor agricole si furniturilor.
Societatea a fost infiintata in anul 2004 din dorinta de a oferii o alternativa pentru consumatori, la produsele deja existente pe piata,luand in calcul, calitatea acestora dar mai important, pretul cu care aceste produse pentru microagricultura se comercializau; si pentru a oferi o noua abordare si o consiliere in acelasi timp celor care intradevar aveau nevoie de asemenea produse, pentru imbunatatirea lucrarilor efectuate, cresterea standardului de calitate si nu in ultimul rand diminuarea efortului fizic.
Suntem importator in Romania si reprezentant exclusiv asupra brandurilor comercializate pentru opt mari concerne atat din Europa cat si din Asia, Australia sau Statele Unite ale Americii.
Printre categoriile de produsele comercializate amintim: motocultoare, atomizoare, motocoase de umar, masini de tuns gazonul, tractorase pentru tuns gazonul, raidere si accesorii, motocoase pe roti cu bara frontala, motofierastraie su motor termic si electric, motopompe pentru apa cu motor termic, tractoare agricole si rutiere, accesorii si consumabile pentru toata gama de produse comercializate precum si pentru celelalte produse similare de pe piata.
Functionam cu un numar de 34 de angajati, avand in prezent o retea de 90 de distribuitori in Romania; un numar de noua reprezentante proprii in: Pitesti, Deva, Alba-Iulia, Drobeta Turnu-Severin, Targu Jiu, Baia Mare, Satu Mare, Bucuresti, Craiova, sase reprezentanti de vanzari zonali, precum si un segment dedicat de vanzare in regim DIY.
Datorita cerintelor din piata si a capacitatii colective de organizare am reusit intotdeauna sa fim alaturi de clientii nostrii atat in ceea ce priveste gama variata de produse comercializate cat si raportul Calitate-Pret, acordand o importanta deosebita acestui factor, pentru ca a fost, este si va ramane determinant in pozitionarea companiei noastre pe piata de profil din Romania.
Desi incepand cu anul 2009 problemele financiare sau resimtit inclusiv in domeniul agricol am reusit ca printr-o prospectare continua a furnizorilor si partenerilor
nostrii sa mentinem si chiar sa micsoram nivelul preturilor, reusind sa fim competitori de temut acolo unde suntem prezenti si totodada sa devenim lideri in cel mai scurt timp.
Rezultatele din piata arata ca cel putin pe doua planuri suntem cei mai buni la momentul actual tinand cont de domeniul de activitate, de portofoliul de produse si de canalele de vanzari accesate in prezent, si anume:
- gama utilajelor pentru microagricultura – motocultoare, motocoase de umar, atomizoare, masini de gazon si motopompe de apa pe deoparte
- gama tractoarelor pentru micro ferme, si ma refer la tractoarele agricole si rutiere, pentru care din ianuarie 2008 si pana in prezent am livrat catre beneficiarii finali peste 1600 unitati, acestea fiind achizitionate atat prin fonduri proprii cat si prin programe guvernamentale sau fonduri nerambursabile, pe de cealalta parte.
Daca in anul 2010 compania noastra cu cele doua societati a inregistrat o cifra de afaceri de 4,5 milioane euro in anul 2011 aceasta cifra a fost de 6,5 milioane euro in contitiile unui mediu de afaceri din ce in ce mai agresiv si o concurenta acerba in ceea ce priveste oferta de produse existenta pe piata, chiar daca discutam de piata libera sau de firmele consacrate.
Stocurile de marfa reprezinta principalul nostru atu in activitatea desfasurata, pentru ca an de an acesta sa majorat ajungand sa discutam la sfarsitul lunii Ianuarie 2013 de o valoare de 5,1 mil. Euro achitat in integralitate.
Deasemenea, inca de la infiintare ca si entitate de sine statatoare, compania noastra nu a recurs la nici o modalitate de creditare sau imprumut bancar, cu respectarea intocmai a scadentelor creantelor bugetare si a obligatiilor de plata catre furnizori.
Pentru a satisface toate necesitatile clientilor nostri incercam alaturi de partenerii nostri sa fim prezenti in cat mai multe locatii cu potential alaturi de marii jucatori de pe piata de retail din Romania, si de aceea orice parteneriat pe care il stabilim consideram ca trebuie tratat cu maxim de seriozitate, trebuie sa fie reciproc avantajos si de lunga durata.
Aceste obiective se pot realiza doar printr-o colaborare deschisa bilaterala si de incredere.
In viitor consideram ca numele si imaginea pe care le-am dezvoltat, calitatea serviciilor si a personalului, precum si managementul companiei ne vor intarii pozitia pe care o avem in piata, ne vor tine in stransa legatura cu colaboratorii nostri, ramanand un furnizor de incredere pentru atentia, intelegerea, angajamentul, si respectul de care am dat si vom da dovada. Sloganul sub care compania noastra a reusit sa devina lider dominant acolo unde este prezenta este pe cat de simplu pe atat de eficient si ne obliga in acelasi timp sa privim intr-o singura directie, si anume cat mai sus:
“ PROFESIONISTII ITI DESCHID USA! DE INTRAT TREBUIE SA INTRI SINGUR!”

