Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Locuri de munca

fm profume

Descrierea companiei
Federico Mahora (FM) Group este o firma poloneza care se ocupa cu comercializarea parfumurilor de aproape 10 ani. Compania s-a dezvoltat rapid pe piata poloneza de parfumuri oferind o gama variata de arome. In afara de Polonia si Romania se mai comercializeaza si in Slovacia, Cehia, Austria, Germania si Ungaria.

Scopul companiei este acela de a oferi un numar de produse in continua crestere, iar produsele sa se conformeze standardelor impuse de client. Compania isi dezvolta sistemul de distribuitie printr-un parteneriat si o colaborare de incredere invitand consumatorii la o cooperare si participare activa.

Afacerea s-a extins rapid in toate tarile din jurul Poloniei, tocmai datorita raportului excelent calitate-pret.

Toata afacerea se bazeaza pe o idee simpla: cumpara esentele originale de la firma producatoare, le ambaleaza intr-un ambalaj propriu atragator punandu-le pe piata cu un nou nume de marca. Acesta este Federico Mahora!

Esentele parfumurilor provin din cea mai mare fabrica de acest gen din lume : Drom Fragrances International www.drom.com, unde fabrica aceste parfumuri deja bine cunoscute. Din partea firmei Drom pentru FM Group puteti vedea garantia de provenienta a produselor. Primele parfumuri au intrat pe piata din Romania in mai 2005. Vanzarile sunt in continua crestere datorita calitati si pretului accesibil, si nu in ultimul rand datorita intrarii gratuite in sistem.

Pretul foarte accesibil al FM Group reprezinta un argument puternic in favoarea acestora, demn de luat in seama, in alegerea finala a cosmeticului care va fi achizitionat.

In lume, exista cateva fabrici care produc parfum original pentru marci comerciale precum Chanel, Davidoff, Kenzo si multe altele. Pretul aromei este doar 10% din pretul en-detail de vanzare al parfumului (daca dvs.cumparati un parfum de 100$ numai 10% constituie valoarea aromei). Pretul en-detail de vanzare este influentat si de marca comerciala, cheltuielile pe ambalaj, denumire, publicitate, transport si multe alte cheltuieli aferente. Ele constituie peste 60% din pretul de vanzare al parfumului. Daca la acestea mai calculam intermediarii si adaosul comercial din magazine, care este in jur de 30-50% se obtine pretul en-detail al produsului.

Produsele oferite de FM Group se distribuie prin Network Marketing rezultand un raport calitate-pret excelent.



Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.