Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Locuri de munca

MARC PROPERTY MANAGEMENT SRL

Descrierea companiei

PREZENTARE COMPANIE



Propertech este o companie care ofera  servicii complete de administrare proprietati si asista proprietari pentru a optimiza si maximiza exploatarea de :



Clădiri de birouri



Cabinete individuale



Ansambluri rezidentiale



Vile individuale



Apartamente individuale



Complexe de vânzare cu amănuntul



Puncte individuale de vânzare cu amănuntul



Hoteluri și restaurante



Complexe industriale



Depozite



Propertech este o companie care s-a născut după experiența care a fost dobândită în străinătate și în țară.Dobândit o vastă experiență în managementul de hoteluri în Grecia,Austria,Ungaria (Property & Facility Management), împreună cu experiența acumulată într-o companie internationala echipa Propertech impune noi standarde in piata de administrari immobile



 



 



Contact:



Director Executiv : Marc Mihai Ovidiu



Mobile: 0745 360 264                                             



email : office@propertech.ro



site : www.propertech.ro



portal: www.propertech.ro-servicii-portalul asociatiei de proprietari



Propertech oferă următoarele servicii:



Managementul Proprietății, Facility Management,



Snag Lista MGT, renovare și reparații,



Servicii tehnice de urgență, Servicii de inspecție tehnică, serviciile de inspecție de incendiu,



RSVTI Servicii, PRAM Servicii, Consultanta & Management de proiect,



Construirea de predare-primire, Pest Control, Servicii de dezinfectare, Servicii de securitate



Curatenie de intretinere, Curatare pe timp de zi, Servicii de toaletă, Servicii de bucatarie,



Servicii de protocol, Toaletă și Bucătărie Consumabile, Servicii de deszăpezire,



Servicii de spalatorie auto, Stewarding, Curatenie generala, Curatenie fatade,



Fațada de curatare, curatenie, Curățarea tapițeriei, Diverse Speciale de curățare,



Curățarea greu-podea, Tratament de protectie, Poleiala de marmura, Cristalizare de marmură, Slefuire mecanică, Swimming Pool de întreținere, Curatenie după curățare constructii,



In timpul lucrarilor de constructie Curatare, de gestionare a deșeurilor



Design spatiu verde, Intreținere spațiu verde



De ce clienții ar trebui să alea Propertech



Receptiv flexibil client, orientat
Standardele și procedurile internaționale
Personal profesionist și motivate de specialitate, bine pregătiți și organizati
Grad ridicat de eficiență în execuție
Clienții beneficiază de această eficiență
Livrarea de calitate Rusaliilor orice compromis
Livram servicii de calitate la prețuri rezonabile
Pentru fiecare client intocmim un plan operațional specific
Echipamentele folosite este partea de sus a liniei
Operațiunile efectuate pe baza unui set fix de reguli și principii
Suntem ferm dedicatI nevoilor și dorințelor clienților noștri



 



 



Pentru cladiri de birouri, centre comerciale, zone industriale și complexe rezidențiale clientii nostrii au nevoie de supervizare, servicii de top si o atentie speciala pentru cladirile acestora



 



Property & Facility Management: avem grija de proprietati din partea proprietarului prin administrarea activelor, actiunilor, fluxurilor de bani si de informare.



 



Externalizarea acestor domenii specializate de activitate permite dezvoltatorii imobiliari și proprietarii de clădiri să facă ceea ce fac ei cel mai bine: dezvoltare și investiții în alte active imobiliare.



 



Ca un furnizor de servicii complete, Propertech ajută proprietarii să mențină, optimizarea si maximizarea infrastructurii tehnice.



 



Bunuri



Gestionarea activelor ca reprezentant al proprietarului
Asigurarea intretinerii preventive a activelor
Monitorizarea starii cladirii de-a lungul timpului
Analiza, planificarea, controlul programului operational
Crearea si mentinerea unui inventar a activelor cladirii
Gestionarea garantiilor contractorilor / furnizorilor
Gestionarea contractorilor garanții de bună execuție
Gestionarea lista obstacol active
Avizarea proprietarului asupra aspectelor juridice si modificarile legilor
Gestionarea aspectelor de mediu
Consilierea proprietarului pe investitii diferite si cesiuni
Privire de ansamblu asupra utilajelor chiriasilor
Pastrarea si actualizarea documentatiei tehnice
Consilierea proprietarului cu privire la problemele de asigurare
Etichetarea contoarilor de utilitati cu coduri de bare formate din 18 digiti
Citirea electronica a contoarelor



 Părțile interesate



 



Reprezentarea intereselor proprietarului
Gestionarea relatiilor cu chiriasii
Informarea chiriasilor si aplicarea regulilor și reglementărilor în construcții
Manipularea sugestii, cereri și reclamații
Efectuarea functia de administrator pentru Asociatia de Proprietari
Asigurarea tuturor rezidenților în conformitate cu normele generale ale complexului rezidential
Gestionarea relatiilor cu autoritatile publice si administrarea problemelor de locuitori
Gestionarea respectarea obligatiilor proprietarilor fata de autoritatile publice
Gestionarea relatiilor cu furnizorii de utilități
Gestionarea relatiilor cu furnizorii de servicii



 



Fluxurile de bani



 



Gestionarea sistemului de repartizare a cheltuielilor comune
Alocarea lunara a cheltuielilor comune si pregatirea listei lunare de plati
Facturarea cotelor de intretinere
Verificarea si plata facturilor emise de furnizorii de utilități și servicii
Raportarea cu privire la Registrul de Bunuri
Menținerea "Jurnal de urmarire a constructiei in timp"
Menținerea "REGISTRUL Unic de control"
Complexe rezidentiale: raportare in conformitate cu Legea nr 230/2007
Întocmirea și ținerea evidențelor contabile
Înregistrări de asociatii de proprietari privind managementul specific financiar
Raportarea către Comitetul Executiv
Managerii nostri de proprietate sunt sustinuti de contabili pentru scopuri contabile



 



Fluxurile de informatii



 



Pregatirea raportului lunar al cladirii
Propuneri detaliate privind investitiile si cesiunile
Pregatirea bugetului anual pe cladiri cu privire la cheltuielile și investițiile
Executarea reconcilierii anuale a cheltuielilor comune
Raportarea citirii contoarelor de utilitati



 



Servicii de recepționer



Inregistrarea vizitatorilor
Manipularea de e-mail primite
Distribuția instrucțiuni de construcție
Raspunsuri la intrebari generale



 



 



Metoda noastră de întreținere preventivă, bazată pe un plan pentru fiecare locație este sistematic, cuprinzător, transparent și auditabil.



Executarea riguroasă a orarelor planului garanteaza pentru client că toate activitățile de prevenire se desfășoară conform planului și în timp. Din documentație corectă a mentenanței preventive și reactive rezumate în rapoarte zilnice, următoarele informații se produce:



raportul lunar
lista de reparații
garanție lista de probleme
chiriaș cereri de istorie
bugetul anual
raport de stare a activelor



 



 



Împrejurimile curate și un mediu de lucru sănătos nu sunt doar premisele pentru un mediu funcțional, dar, de asemenea, baza pentru bunăstarea și productivitatea angajaților.



 



Noi oferim cele mai inalte standarde de curățenie comerciale, de afaceri și rezidențiale și este puternic dedicat nevoilor clienților săi. Angajații noștri calificați și motivați sunt o parte esentiala a succesului nostru, deoarece eforturile lor finale, atitudinea pe care o detin ne asigura ca se  satisfac așteptările clienților noștri. Am pus o mulțime de efort în recrutare, dezvoltarea angajaților și de management de oameni.



 



Numai prin oferirea atragerea de condițiile de muncă putem angaja persoane calificate care avem nevoie pentru a furniza servicii de înaltă calitate pentru clienții noștri. Personalul de curățenie lucrează la sediul clienților noștri este gestionat de autoritățile de supraveghere. Pentru fiecare client, un plan operațional detaliat se face și excursii inspecții periodice efectuate de către autoritățile de supraveghere din staff-ul noastru  sa se  asigure că planul se realizează prin eficienta.



 



 Echipamentele pe care le folosesc în conformitate cu standardele profesionale:



 



Sistemul dublu-găleată de curatare suprafete dure
Sisteme de mop lavabile
Echipamente dedicate pentru:



 



curatare profunda de podele dure
poleiala de marmura
curățarea în profunzime a covoarelor și tapițerie
curățare de acces de mare
scopuri de curățare cu abur
de curățare de înaltă presiune
clearance-ul zăpadă



 



Operațiunea noastră este susținută de logistica bine organizate. Detergenții care ii folosim sunt furnizate de producătorii lider mondial și în conformitate cu standardele UE, toate sunt dedicate pentru suprafețe specifice și ecologice.



De control continuu al calității ne asigurăm că trăim în mod constant la așteptările clienților noștri și ca livram în mod regulat peste așteptări.



Pentru a oferi companiei dumneavoastra cu cel mai bun suport posibil, oferim un serviciu pentru a acoperi fiecare sarcină posibil în legătură cu proprietatea dumneavoastra.



Propertech oferă următoarele servicii:



 



Curatenie de intretinere este executat într-un mod planificat și sistematic, organizat de zone de curățare, împărțit în activitățile zilnice, săptămânale și lunare și se realizează de către personal bine instruit, cu corect echipamente și soluții de curățare. Un plan de curatenie de intretinere scris și supravegherea permanentă la locația va asigura un nivel înalt de curățenie este atins și menținut ulterior. Această metodă elimină necesitatea unei lunar "Curățarea generală".



 



Servicii de toaletă acoperă o curățare de întreținere completă și dezinfectare în fiecare dimineață, înainte de orele de afaceri și control de toalete cu reaprovizionarea de consumabile de 3-4 ori pe zi, inclusiv eliminarea deșeurilor.



 



Servicii de bucătărie acoperă o întreținere completă de curățare în fiecare dimineață, înainte de ore de afaceri și curățarea de feluri de mâncare și echipamente de bucatarie de 1-2 ori pe zi, inclusiv eliminarea deșeurilor.



 



Servicii de protocol. Angajații noștri în mod reprezentativ în uniformă servi bauturi, colecta și curăța feluri de mâncare și up-menține camere de întâlnire.



 



Curățarea zilnica



 



Curatenia de recepție de 3-4 ori pe zi;



Îndepărtarea amprentelor de la usi de sticla;



Curatenia de zonele de fumat;



Evacuare de gunoaie de 2 ori pe zi;



Instant îndepărtarea petelor de cafea si crema de ghete.



 



Curatenie generala O singură dată aprofundată a sediul dumneavoastră inclusiv curățarea de ferestre și rame, curatare profunda si dezinfectarea toaletelor si bucatariilor, curățarea blocante soare, radiatoare, aparate de aer condiționat, iluminat tavan, sistemele de ventilație, de curățare de pardoseli PVC si linoleum .



 



Curățarea de ferestre și rame de ferestre de până la 5 metri înălțime de curatatorii profesionale ferestre.



 



Curățarea în profunzime a covoarelor de 2-4 ori pe an, utilizând echipamente și soluții specializate.



 



Curățarea tapițeriei și canapele de 2 ori pe an. În timpul procesului de curățare, detergenți speciali tapițerie sunt folosite pentru a îndepărta murdăria adânc cap de serie. O curatare profunda regulată asigură o durată de viață mai lungă de mobilier.



 



Curățarea profundă a diferitelor tipuri de pardoseli - calcar, marmura, granit, linoleum, lemn, PVC, gresie, beton - au nevoie de diferite tipuri de curățare. Avem 2 echipe de angajati special instruiti care vor curata podeaua tare profesional folosind solutii dedicate, mono-discuri și discuri mini-mono pentru scari.



 



Tratamentul de protecție a podelelor dure dupa curatare profunda va asigura o protecție eficientă împotriva pătrunderii de murdărie.



 



Servicii speciale de curățare



 



Curățarea post-potop;



Curățarea post-incendiu;



Curățarea de statui și sculpturi;



Curățarea de copertine;



Eliminarea de guma de mestecat, autocolante și graffiti;



Curățare cu aburi de suprafețe dificile profilate, garduri și sistemele de ventilație.



 



 



Curățarea fatada



Servicii de curățare a ferestrelor, rame si placi alucobond sau alte suprafete de fatada de alpinisti industriali;



Curățarea de copertine, grădini de iarnă și alte construcții din sticlă de curățare de mare de acces.



 



Clearance-ul de zăpadă prin utilizarea de jeep-uri dedicate, Frasers zăpadă și echipamente manual. Preempțiune de zăpadă cu clorură de calciu sau sare, degivrarea de intrări și platouri.



 



Separarea deșeurilor, elaborarea de pubelelor pentru pick-up, curățenie zilnică și curățenia săptămânală profunda de containere de eliminare a deșeurilor și zona cu echipamente de înaltă presiune.



 



Marmura lustruire



 



Trei echipe de angajații cu experiență, cu mono-discuri de viteză și solutii dedicate sunt pregatite pentru lustruirea marmurei dumneavoastra



 



Cristalizarea este rezultatul reacției chimice pe suprafața pietrei. Prin căldura de frecare se realizează un luciu ridicat de finisare și eliminarea de zgârieturi. Acesta aduce "ca oglinda" stralucire de reacție chimică pe suprafața de marmură. Cristalizarea creeaza, de asemenea, micro film pe suprafața de marmură, care este mai solid si durabil și ajută pentru a păstra culoarea și luminozitatea de marmură. Cristalizarea este o metoda foarte buna pentru întreținere piatra regulat.



 



Slefuire mecanica



 



Dacă suprafața de marmură are zgârieturi, inscripționări, pete si semne de purtat piatra trebuie să fie restaurate.



 



Dupa servicii de curatenie de construcții pentru clădiri noi de birouri, hoteluri, centre comerciale, bănci, proprietăți rezidențiale, și alte facilități.



În timpul curățării constructii oferă curățarea în mod regulat, în scopul de a menține site-ul dvs. de construcții organizat și curat.



 



Servicii Stewarding pentru bucatarii profesionale - în timpul nopții vom curata profund anumite suprafete cu echipamente specializate (masini de curatare cu aburi, (mini-discuri) mono, si aspiratoare umede) si detergenti profesionali dedicate.



 



Grădini și plante de interior formează o parte importantă integrantă din clădirile de birouri și hoteluri. Întreținere corespunzătoare și periodice garantează plante sănătoase și copaci, menținerea de mare prestigiu de proprietate. Proiectarea și achiziția o facem în strânsă coordonare cu clientii nostri. Noi oferim clientului o selecție adecvată pentru situația lor de a alege de la.



Propertech oferă o gamă completă de servicii de grădinărit profesionale, inclusiv proiectare, achiziție, execuție și întreținere.



Toate logistică și execuție sunt tratate de noi rezultate în grădini frumoase, sănătoase și plante de interior



 



Proiectare spatiu verde



Ingienerul nostru, experimentat va ajuta clientul cu proiectarea spațiilor verzi, sugerând plante si copaci care cresc cel mai bine în climatul românesc. Întreținerea spațiilor verzi gradinari noștri cu experiență menține grădini și plante de interior, cu multi clienti si de a ajuta pentru a crea oaza verde pentru mai multe locatii din Bucuresti.



 



 



Partenerul nostru de securitate este licențiat și este specializat în protecția efectivă umane și servicii de pază.



Această scală de servicii este asigurată prin organizarea de servicii complete de pază, format din personal instruit care au dotarea tehnico-materiale necesare pentru implementarea în cele mai bune condiții a sarcinilor atribuite.



Activitatea desfășurată de către agenții de la obiectivele pazite sunt stabilite cu privire la sarcinile și responsabilitățile, prevăzute în instrucțiunile de poziție, documentul face parte din planul de securitate aprobat și aprobat de către Poliția Municipiului sau de către poliția de sector, în funcție de fiecare caz



 



Controlul activității agenților de securitate "se face, în timpul zilei și în timpul nopții, de către personalul de conducere, precum și de personalul angajat în acest scop. Noi subliniem că susținem activitatea de supraveghere a modului în care agenții își îndeplinească sarcinile și obligațiile lor prevăzute în instrucțiunile de poziție și cu mijloace de control electronic specific, care are la bază programul de patrulare obligatoriu de ore de validare precise și puncte. În acest fel, poate fi întocmit un plan de control, patrulare și supraveghere foarte bine controlate, în corelație cu natura solul lui, cu vizibilitate, acces, și ore maxime sau minime de trafic, specifice pentru fiecare tip de obiectiv.



 



 



Sarcinile angajaților de securitate sunt:



 



Controlul accesului
Inregistrare vizitatori
Deschide și închide bariera, dacă este necesar
Anunta vizitatori
Administreaza loturi și carduri de acces
Monitorizarea sistem de alarmă antifurt
Sistem de supraveghere video de monitorizare
Sistemul de control al accesului de monitorizare
De monitorizare de alarmă de incendiu

Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.