Locuri de munca
INTEGRATED PLATFORM SALES & MARKETING
Cine suntem...
Suntem unica platformă integrată acoperind serviciile de Promovare, Vânzare și Administrare a activelor imobiliare în Executare, Faliment și Reposedate;
Avem cel mai mare web-site special creat pentru Promovarea și Managementul Vânzării acestor active;
Avem o echipa de vânzări dedicată – cu acoperire națională – astfel asigurand legatura coerentă între potențialii cumpărători și Creditori / Lichidatori / Executori;
În medie administram lunar cca. 8,000 de bunuri imobiliare;
Am înregistrat aprox.:
- 410 vânzări în cursul anului 2015, în valoare totală de cca. 14 Mio Euro;
- 417 vânzări în cursul anului 2016, în valoare totală de cca. 21 Mio Euro;
- 356 vânzări în cursul anului 2017, în valoare totală de cca. 23 Mio Euro;
- 347 vânzări în cursul anului 2018, în valoare totală de cca. 25 Mio Euro;
- 211k abonați ce primesc newslettere în mod periodic & 301k aprecieri pe FaceBook;
- 300,000 vizitatori unici lunar & 2, 000,000 de pagini vizitate lunar;
Avem o interfață prietenoasă și un motor de căutare – în funcție de locație, tip, preț etc;
Am inițiat acest proiect întrucat cea mai dificilă etapă în achiziționarea acestor bunuri este găsirea cumpărătorului, consilierea acestuia și asigurarea unei legaturi corecte între acesta și Creditor;
Ce servicii oferim...
Marketing:
- Incarcarea, admistrarea si managementul datelor activelor pe website de catre o echipa specializata;
- Promovare pe scara larga a portofoliului de bunuri imobiliare
- Portofoliu propriu de clienti: atat Retail cat si Corporate
Managementul Lead-urilor:
- Proces: inregistrare -> filtrare -> gradare -> prioritizare -> distribuire -> contact -> follow-up -> vanzare;
Raportare: rapoarte complete sunt periodic prezentate in ceea ce priveste rezultatele procesului de marketing - nr. de afisari de pagina, nr. total de lead-uri, nr. de vizite, nr. de oferte, nr. de vanzari – la nivel de activ si de portofoliu;
Vânzări: Preluarea potentialului client si asistarea lui pe parcursul procesului de achizitie;
- Obtinerea unei oferte de pret din partea potentialului client si informarea Proprietarului / Creditorului;
- Continuarea negocierilor cu potentialul client in vederea obtinerii pretului solicitat de Creditor;
- Furnizarea catre Creditor a cel putin un potential client ce si-a manifestat intentia de cumparare a unui activ;