Publicat 15 Oct 2018 | Reactualizat 14 Nov 2018 | Expiră 15 Nov 2018

Specialist marketing

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Abilitatea de a transforma caracteristicile tehnice și a funcționalităților produselor în avantaje și soluții necesare clientului;
  • Ușurință în abordarea subiectelor software, economice și de management;
  • Claritate, fluență și substanță în exprimarea ideilor;
  • Stăpânirea conceptelor și tehnicilor de comunicare eficientă;
  • Inițiativă în realizarea sarcinilor și orientare spre atingerea obiectivelor;
  • Elaborarea de materiale promoţionale şi texte publicitare (print şi on-line), texte de copertă, cataloage, prezentări, newsletters etc.

Descrierea jobului

Ce trebuie să faci:

  • Transformarea funcționalităților și caracteristicilor tehnice a produselor în avantaje client și soluții de îmbunătățire / eficientizare a activității acestuia.
  • Realizarea prezentării firmei, produselor și serviciilor pe care le oferim clienților, într-o manieră atractivă, clară, explicită, adaptată canalului de comunicare și publicului căruia se adresează.
  • Scrierea sloganelor și titlurilor pentru captarea atenției publicului țintă, într-o manieră inovativă, atractivă, dinamică, care stârnește interesul.
  • Realizarea articolelor de informare, promovare, dezvoltare / întărire a imaginii, atașare față de marcă, adecvate scopului ales, canalului de comunicare utilizat și publicului țintă.
  • Realizarea interviurilor cu clienții existenți pentru creșterea încrederii în produsele și serviciile noastre.
  • Realizarea comunicatelor de presa.
  • Realizarea strategiei de comunicare a firmei cu piața și implementarea planului lunar de comunicare a firmei.
  • Organizarea site-urilor de prezentare a firmei pentru a optimiza accesul clienților la informațiile de care au nevoie.
  • Coordonarea firmelor cu care colaboram pentru dezvoltarea / întreținerea / promovarea on line a site-urilor firmei, realizarea materialelor de promovare tipărite, realizarea news-urilor, etc.

Ce îți oferim:
  • Salarizare competitivă, motivantă;
  • Oferim un loc de muncă plăcut și stabil într-un mediu prietenos și atractiv;
  • Relații de lucru colegiale, atmosferă destinsă, spirit de echipă;
  • Posibilitatea de punere în valoare a capacităților profesionale și a capitalului uman;
  • Suport pentru îmbunătățirea continuă a cunoștințelor;

Descrierea companiei

Misiunea noastră

Furnizam prompt si cu profesionalism solutii informatice inovatoare si de cea mai buna calitate, firmelor mijlocii si mari din Romania pentru a le creste competitivitatea in domeniul lor de activitate.

Viziune

AttoSOFT S.R.L. infiintata in 1995, s-a impus rapid pe piata locala de software dedicat operaţiunilor contabile si comerciale. Cheia succesului sunt aplicatiile moderne, adaptabile la modificarile de legislatie si la necesitatile clientilor, precum si o munca sustinuta in ceea ce priveste instruirea personalului care lucreaza cu aceste programe.

Nevoia de informatie la nivelele de decizie si particularitatile din activitatea comerciala reala, de zi cu zi, stau la baza unor adaptari care transforma programele AttoSOFT in unelte de lucru indispensabile in toate compartimentele firmelor client.

Strategia firmei se bazeaza pe intelegerea nevoilor clientilor si adaptarea tuturor aplicatiilor concepute, astfel incat sa raspundem cat mai bine necesitatilor reale din economia romaneasca.

Parte esentiala a planului nostru de afaceri este si efortul sustinut de a oferi cele mai bune programe, servicii si cel mai bun suport tehnic. Iar cei care evalueaza cel mai bine rezultatele noastre sunt chiar clientii nostri.

De aceea, peste 80% dintre clientii nostri apeleaza la AttoSOFT dupa recomandari primite de la clientii vechi.

Valorile după care ne ghidăm

Angajatii - Angajatii reprezinta cel mai pretios bun pe care compania il are. Depunem eforturi pentru dezvoltarea personala si profesionala a acestora, pentru asigurarea conditiilor de lucru, pentru a le asigura satisfacţii materiale şi morale. Toţi angajaţii sunt trataţi egal şi au aceleaşi drepturi. Singurele criterii după care se fac departajări între angajaţi sunt performanţa, realizările, competenţa şi loialitatea.

Clienţii - Satisfacţia clienţilor este principala măsură a realizărilor noastre. Toate activităţile, acţiunile sunt întreprinse pentru a rezolva cu promptitudine, amabilitate, profesionalism şi creativitate cerinţele şi nevoile clienţilor.

Performanţa - Prin instruire continuă, creativitate şi angajare dorim să facem lucrurile mai bine decât ceilalţi, în toate domeniile în care activăm. Ştim că doar performanţa este premiată şi apreciată şi de aceea muncim să fim învingători.

Colegialitate / Spirit de echipă - Suntem o echipă puternică, unită şi hotărâtă să reuşim în domeniul complex în care activăm. Fiecare este important prin rolul pe care îl îndeplineşte şi ne bazăm unul pe altul pentru că fiecare îşi îndeplineşte rolul cât poate de bine. Petrecem mult timp împreună şi depindem unul de altul, de aceea creem o atmosferă deschisă, optimistă şi prietenosă, bazată pe respect, colegialitate şi dezbateri constructive.

Corectitudine / Loialitate - Corectitudinea şi loialitatea constitue fundamentul pe care dezvoltăm relaţiile cu clienţii, partenerii şi colegii noştri.

Expirat
Specialist marketing  -  AttoSOFT SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close