Candidatul Ideal
Cautam un Specialist Marketing si un Specialist Vanzari.
Candidatii ideali au atentie la detalii, gandire analitica si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan. Demonstreaza initiativa, adaptabilitate si dorinta de dezvoltare profesionala. Au abilitati foarte bune de comunicare, cunostinte solide de limba romana si engleza si folosesc cu usurinta instrumentele uzuale de lucru.
Experienta in marketing, respectiv in vanzari sau organizare de evenimente, reprezinta un avantaj.
Candidatul ideal are:
• studii superioare in marketing, comunicare sau relatii publice, respectiv studii medii sau superioare pentru rolul de vanzari
• experienta relevanta in domeniul marketingului de minimum 3 ani sau experienta in vanzari de minimum 5 ani, in functie de rol
• abilitati foarte bune de comunicare, negociere si prezentare a serviciilor
• exprimare verbala cursiva si cunostinte excelente de limba romana, scris si vorbit
• cunostinte avansate de limba engleza, scris si vorbit
• capacitate buna de organizare, planificare si structurare a informatiilor
• orientare catre rezultate, eficienta si indeplinirea obiectivelor stabilite
• capacitatea de a lucra cu termene limita si sub presiune
• cunostinte bune sau excelente de Microsoft Office, Internet si e-mail
• spirit de initiativa, dorinta de perfectionare continua si lucru in echipa
• prezenta agreabila si tinuta business pentru rolul de vanzari
Candidatii ideali au atentie la detalii, gandire analitica si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan. Demonstreaza initiativa, adaptabilitate si dorinta de dezvoltare profesionala. Au abilitati foarte bune de comunicare, cunostinte solide de limba romana si engleza si folosesc cu usurinta instrumentele uzuale de lucru.
Experienta in marketing, respectiv in vanzari sau organizare de evenimente, reprezinta un avantaj.
Candidatul ideal are:
• studii superioare in marketing, comunicare sau relatii publice, respectiv studii medii sau superioare pentru rolul de vanzari
• experienta relevanta in domeniul marketingului de minimum 3 ani sau experienta in vanzari de minimum 5 ani, in functie de rol
• abilitati foarte bune de comunicare, negociere si prezentare a serviciilor
• exprimare verbala cursiva si cunostinte excelente de limba romana, scris si vorbit
• cunostinte avansate de limba engleza, scris si vorbit
• capacitate buna de organizare, planificare si structurare a informatiilor
• orientare catre rezultate, eficienta si indeplinirea obiectivelor stabilite
• capacitatea de a lucra cu termene limita si sub presiune
• cunostinte bune sau excelente de Microsoft Office, Internet si e-mail
• spirit de initiativa, dorinta de perfectionare continua si lucru in echipa
• prezenta agreabila si tinuta business pentru rolul de vanzari
Descrierea jobului
Responsabilitati Specialist Marketing:
• realizarea analizelor de piata media pentru identificarea celor mai eficiente canale de promovare
• elaborarea strategiilor si planurilor de marketing si comunicare pentru fiecare eveniment
• crearea si gestionarea planurilor de media barter, inclusiv negocierea si urmarirea parteneriatelor
• dezvoltarea imaginii companiei pe canale online, offline si social media
• monitorizarea, evaluarea si ajustarea campaniilor de marketing
• colaborarea cu echipa creativa, agentii, furnizori si parteneri
Responsabilitati Specialist Vanzari:
• elaborarea si implementarea strategiei de vanzari a evenimentelor
• lansarea manifestarilor expozitionale la nivel de industrie
• atragerea companiilor expozante prin campanii sustinute de vanzari
• comunicarea directa cu potentialii clienti, scris, telefonic si direct
• intocmirea ofertelor comerciale si negocierea contractelor
• derularea contractelor cu expozantii pana la inchiderea evenimentului
• administrarea si actualizarea bazei de date
• colaborarea permanenta cu departamentul de Marketing si PR
• intocmirea rapoartelor saptamanale si finale de activitate
• asigurarea bunei desfasurari si inchiderii manifestarilor expozitionale
Beneficii:
• mediu de lucru stabil, deschis si profesionist
• proiecte B2B de amploare, nationale si internationale
• program de lucru flexibil, inclusiv posibilitate de lucru hibrid
• oportunitati de dezvoltare profesionala
• acces la evenimente internationale, trenduri globale si parteneriate relevante
• lucru intr-o echipa dinamica si pasionata
• realizarea analizelor de piata media pentru identificarea celor mai eficiente canale de promovare
• elaborarea strategiilor si planurilor de marketing si comunicare pentru fiecare eveniment
• crearea si gestionarea planurilor de media barter, inclusiv negocierea si urmarirea parteneriatelor
• dezvoltarea imaginii companiei pe canale online, offline si social media
• monitorizarea, evaluarea si ajustarea campaniilor de marketing
• colaborarea cu echipa creativa, agentii, furnizori si parteneri
Responsabilitati Specialist Vanzari:
• elaborarea si implementarea strategiei de vanzari a evenimentelor
• lansarea manifestarilor expozitionale la nivel de industrie
• atragerea companiilor expozante prin campanii sustinute de vanzari
• comunicarea directa cu potentialii clienti, scris, telefonic si direct
• intocmirea ofertelor comerciale si negocierea contractelor
• derularea contractelor cu expozantii pana la inchiderea evenimentului
• administrarea si actualizarea bazei de date
• colaborarea permanenta cu departamentul de Marketing si PR
• intocmirea rapoartelor saptamanale si finale de activitate
• asigurarea bunei desfasurari si inchiderii manifestarilor expozitionale
Beneficii:
• mediu de lucru stabil, deschis si profesionist
• proiecte B2B de amploare, nationale si internationale
• program de lucru flexibil, inclusiv posibilitate de lucru hibrid
• oportunitati de dezvoltare profesionala
• acces la evenimente internationale, trenduri globale si parteneriate relevante
• lucru intr-o echipa dinamica si pasionata
Joburi similare


