Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager Vanzari Zonal

Provident Financial Romania
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal:

Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.

De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!

Ce ne dorim de la tine:
  • Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare;
  • Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
  • Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor;
  • Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor;
  • Excelente abilităţi dе comunicare;
  • Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii;
  • Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente;
  • Permis dе conducere.

Descrierea jobului

Scopul postului

Vei conduce, motiva și dezvolta echipa de reprezentanți coordonatori și reprezentanți de vânzări din zona alocată, pentru a obține o performanță durabilă, asigurând totodată creșterea constantă a numărului clienților și obținerea unei satisfacții crescute din partea acestora.


Descrierea rolului

La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.

Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema, și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcini repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale.

Iată ce vei face:
  • Vei coordona și susține echipa în vederea atingerii obiectivelor de business;
  • Vei dezvolta strategii de prospectare și vânzare în vederea atragerii de noi clienţi şi menținerii celor existenţi;
  • Vei recruta și dezvolta oamenii pe care îi ai în echipă, asigurând o performanță durabilă;
  • Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare membru din echipă pentru îmbunătăţirea rezultatelor;
  • Împreună cu еchipа tа dе reprezentanți dе vânzări și coordonatori de vânzări, vei implementa planul de creștere a numărului de clienți pe zona pe care o gestionezi;
  • Te vei asigura că procesele de încasare a ratelor la domiciliul clienților se realizează la aceleași standarde de calitate în toată aria ta de responsabilitate, menținând astfel un portofoliu de clienți de calitate;
  • Te vei asigura că sunt respectate şi aplicate regulamentul şi politicile interne ale companiei;
  • Te vei asigura că obiectivele, procesele sau schimbările din cadrul organizației sunt înțelese și îndeplinite de toţi membrii echipei.
Iată beneficiile pe care le vei avea:
  • Salariu lunar fix la care se adaugă un bonus lunar de performanță;
  • Autoturism de serviciu;
  • Asigurare de accident;
  • Un abonament medical la una dintre clinicile colaboratoare, Regina Maria sau Medicover;
  • Tichete de masă, cu o valoare de 30 lei per tichet;
  • 21 de zile de concediu, la care se adaugă 4 zile suplimentare de wellbeing;
  • Zile libere pentru senioritatea în companie;
  • Jumătate de zi liberă acordată cu ocazia zilei tale de naștere;
  • Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite;
  • Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu;
  • Reduceri la diverși parteneri (Orange, Samsung, clinici stomatologice, instituții bancare).
  • Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională:Program de induction: 3 luni de cursuri specifice rolului, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie);
  • Program de mentoring: sesiuni de dezvoltare cu profesioniști relevanți în diverse domenii de expertiză;
  • Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale;
  • Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare;
  • Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.

Descrierea companiei

Bună, noi suntem Provident! Ne bucurăm că ești aici, că vrei ne cunoști și ne consideri o opțiune de carieră potrivită pentru tine. Suntem o echipă de aproape 2.000 de oameni în cam toate colțurile țării și, în același timp, al doilea cel mai mare angajator britanic din țară. Pune degetul pe harta la întâmplare și aproape sigur găsești un coleg de-ai noștri acolo.

Suntem o instituție financiară non-bancară, prima companie care a lansat împrumutul la domicliu în România. Facem parte din grupul britanic IPF (Internațional Personal Finance), prezent în 11 țări de pe 3 continente, cu două categorii de produse pe care le oferim clienților: creditarea la domiciliu, printr-un seviciu de deservire față în față, așa cum se întâmplă exclusiv în România, de exemplu, și creditarea digitală, serviciu disponibil în țări precum Letonia, Estonia, Lituania, Cehia, Polonia sau Mexic.

Credem că oricine trebuie să aibă acces la resurse prin care să-și îmbunătățească nivelul de trai și să se poată dezvolta, fie că vorbim despre dezvoltare profesională, investiții în educație sau îmbunătățiri în locuință. Astfel, oferim credite de valoare mică (500 – 15.000 de lei) pe perioade scurte de timp (maximum 134 de săptămâni) unor categorii de clienți care, altfel, ar fi putut fi excluși din ofertele altor instituții financiare. Incluziunea financiară este unul dintre principiile de bază ale modelului nostru de business. De exemplu, doar anul trecut aproape 20.000 dintre clienții noi au început cu noi istoricul de creditare. În plus, aproape 10.000 de clienți au primit scrisori de refinanțare pentru a putea lua împrumuturi de la bănci.

Susținem creditarea responsabilă și avem un rol esențial în comunitățile în care activăm. Suntem înțelegători cu clienții atunci când se confruntă cu situații dificile și le suntem aproape și cu sfaturi atunci când este nevoie.

În cazul în care vei aplica pentru un rol, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job.

Publicat 14 Mart. 2024 Reactualizat 11 Apr. 2024 Expiră 13 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.