Operator relatii client evaluare daune
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Planificarea si organizarea operatiunilor si a responsabilitatilor ;
- Abilitati organizationale ;
- Rezistenta la situatii de stres ;
- Punctualitate ;
- Lucrul in echipa.
Descrierea jobului
- Abilitati de comunicare atat in limba romana, cat si in limba engleza ;
- Gestionarea cererilor de despagubire ;
- Gestionarea pre-autorizarilor ;
- Implicarea in procesele departamentului Customer Care .
Beneficii:
- Pachet salarial corelat cu nivelul de experienta;
- Asigurare medicala privata dupa evalurea performantelor la 6 luni de la angajare.
Descrierea companiei
Povestea MediHelp este povestea vietii noastre. Este povestea investitorilor, antreprenorilor, managerilor, intermediarilor, angajatilor si clientilor. Este o poveste despre grija pentru sanatatea celorlalti, despre pasiune si determinare, despre educatie si responsabilitate sociala. A fi cel mai bun este filozofia care determina atitudinea noastra in raport cu angajatii, partenerii, colaboratorii si, nu in ultimul rand, cu clientii nostri. Suntem prezenti pe piata asigurarilor de sănătate de mai bine de 15 de ani si avem o misiune clara: sa cream si sa dezvoltam solutii inovatoare, adaptate nevoilor clientilor si partenerilor nostri. Am fost pionieri in furnizarea de planuri complete de asigurari de sanatate, alaturi de asistenta medicala si servicii pentru clienti de inalta calitate. Operam si dorim sa ne extindem afacerea in Europa Centrala si de Est. In prezent suntem pe piata din Romania, Ungaria, Polonia si Bulgaria. Am devenit o companie recunoscuta, in continuă crestere, apreciata de cele mai importante companii internationale de asigurari de sanatate, de partenerii nostri de afaceri, angajatii si clientii din intreaga lume.