Publicat 13 Oct 2017 | Reactualizat 20 Oct 2017 | Expiră 12 Nov 2017

Operator Casierie

1 post

Candidatul ideal

Cunostinte si experienta:

Normele de efectuare a platilor si circuitul instrumentelor de plata ;
Instructiunile si procedurile de lucru privind operatiunile cu numerar
Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar

Descrierea jobului

Responsabilitati principale
 Asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei; verifica autenticitatea instructiunilor clientelei si incadrarea in limitele de disponibilitati ;
 Asigura efectuarea operatiunilor in numerar cu sume importante (plati, incasari)
 Efectueaza operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de administratorii operatiuni curente / managerii de clientela ; Verifica documentele aferente pentru toate operatiunile realizate ;
 Asigura receptionarea si procesarea numerarului (verificarea autenticitatii, sortarea bancnotelor bune /uzate/ deteriorate);
 Raspunde pentru diferentele de numerar (plusuri / minusuri) constatate in sarcina sa, in cadrul operatiunilor efectuate
 Intocmeste proces verbal de constatare diferente de numerar (plusuri / minusuri).
 Raspunde pentru integritatea numerarului si a celorlalte valori ce le sunt incredintate si pastrate in Tezaur. Raspunderea materiala incepe din momentul preluarii valorilor spre verificare, pastrare si manipulare pana in momentul predarii acestora;
 Asigura gestiunea, alimentarea /retragerea numerarului din casetelor automatelor bancare si inregistreaza operatiunile aferente in aplicatiile informatice, conform instructiunilor specifice;
 Asigura procesarea si inregistrarea numerarului provenit din colectarile de la clienti ;
 Instiinteaza seful ierarhic ori de cate ori la verificarea numerarului in lei/ devize constata bancnote uzate deteriorate (patate, cu multiple inscrisuri, stampile,etc.), considerate ca fiind false sau suspecte de a fi false (contrafacute); Instiinteaza seful ierarhic ori de cate ori la verificarea numerarului in lei/devize constata diferente +/- fata de valoarea declarata a numerarului verificat.
 Efectueaza verificarea numerarului in lei si devize (numararea, verificarea autenticitatii, sortarea, trierea bancnotelor bune/ uzate /deteriorate), impachetarea acestora conform prevederilor N5 I10 si a procedurilor specifice
 Asigura gestiunea numerarului la nivelul Sucursalei si realizeaza estimari ale necesarului de numerar conform instructiunilor de alimentare si remitere in relatie cu Sucursala Grup/ Regiunea/ CRGN /PoB -TGN ;
 Asigura distribuirea / colectarea numerarului, in lei si devize, la / de la unitatile BRD din Grup;
 Asigura operatiunile aferente deservirii clientilor ce detin contracte de casete de valori, verifica identitatea acestora si ii acompaniaza in locurile special amenajate pentru accesarea casetelor si cutiilor de valori;
 Asigura distribuirea la unitatile BRD a cardurilor capturate de la ATM-urile hors-site aflate in perimetru;
 Solicita supervizarea operatiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare ;
 Asigura securitatea zilnica a operatiunilor verificand jurnalul de operatiuni ;

 Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
 Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism;
 Indruma clientela catre Administratorii operatiuni curente / managerii de clientela / Middle Office sau / Directorul Sucursalei in vederea actualizarii datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor ;
 Cunoaste Normele si Instructiunile specifice activitatii sale si raspunde cu privire la respectarea si aplicarea corecta a acestora ;
 Asigura confidentialitatea informatiilor si a datelor referitoare la conturile clientilor si la operatiunile efectuate;
 Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);
 Aplicarea „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere)
 Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.

Descrierea companiei

BRD Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania din punct de vedere al activelor, unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania, lider pe piata creditelor sindicalizate.
Modelul de banca universala implementat de Societe Generale la BRD in urma privatizarii din 1999 este axat pe 3 activitati majore :
• Banca de retail, care serveste persoanele fizice si profesiunile liberale
• Corporate & Investment Banking, cu servicii dedicate marilor companii locale sau subsidiarelor din Romania ale companiilor internationale
• Serviciile financiare specializate
Inca din 1999, BRD, in colaborare cu Societe Generale, a creat un grup financiar care ofera expertiza in investitii, fuziuni & achizitii, administrarea activelor (BRD Asset Management), credite la locul de vanzare (BRD Finance), leasing financiar (BRD Sogelease) si leasing operational (ALD AUtomotive). BRD este, de asemenea, prezent si pe piata de pensii private si asigurari de viata prin intermediul filialelor BRD Pensii si BRD Asigurari de Viata.
Banca isi demonstreaza angajamentul fata de comunitate prin sprijinirea culturii, educatiei si a sportului.APLICĂ

Operator Casierie  -  BRD-Groupe Societe Generale