Economist – departamant Contabilitate, Raiffeisen Leasing
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii economice superioare;
- Cunostinte solide in domeniul legislatiei fiscale (Cod Fiscal si Cod de Procedura Fiscala), cu o experienta relevanta in domeniu;
- Cunostinte solide de legislatie financiar-contabila si IFRS;
- Capacitate de comunicare eficienta si corecta;
- Capacitatea de a gestiona activitati cu termene limita;
- Capacitate de analiza, organizare, spirit de echipa, atitudine pozitiva;
- Orientare catre atingerea obiectivelor si rezolvarea problemelor;
- Atentie la detalii si flexibilitate in gandire;
- Cunostinte de limba Engleza;
- Cunostinte PC (Microsoft Office - bune abilitati de lucru in Excel);
- Experienta in zona serviciilor financiare constituie un avantaj
Descrierea jobului
Responsabilitati privind gestionarea tranzactiilor in contabilitate, intocmirea declaratiilor fiscale catre ANAF, a raportarilor catre Banca Nationala a Romaniei
Principale responsabilitati:
- Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor economice, cronologic si sistematic, conform prevederilor legale in vigoare la momentul efectuarii acestora, in baza documentelor justificative;
- Intocmirea declaratiilor fiscale catre ANAF;
- Suport in intocmirea raportarilor catre Banca Nationala a Romaniei;
- Reconcilieri specifice operatiunilor contabile cu departamentele operationale ale companiei;
- Implicare in initiativele de business si proiectele companiei cu impact in zona financiar-contabila;
- Validarea modului de abordare din perspectiva fiscala si contabila a tranactiilor noi;
- Implicare in definirea si testarea cerintelor noi pentru dezvoltari IT cu impact in zona financiar-contabila;
- Suport in intocmirea diverselor rapoarte specifice pentru management, auditori, autoritati;
- Implicare in stabilirea sau revizuirea fluxurilor/procedurilor specifice activitatii companiei.
Ce îți oferim noi?
- O industrie stabilă și sigură, că să nu stai cu griji de niciun fel.
- Șansa de a avea o carieră de succes, de a avansa în orice direcție îți dorești.
- Un mediu de lucru plăcut în care vii relaxat.
- Diferite comunități din care să faci parte și să participi la proiecte extra.
Beneficii:
- Al 13-lea salariu tocmai înainte de Crăciun.
- Minimum 23 de zile libere - pauzele sunt necesare tuturor.
- Asigurare de viață - în caz de accidente sau intervenții medicale.
- Asigurare medicală, tichete de masă, pensie privată, toate sau doar ce ți se potrivește.
- Cursuri pentru dezvoltarea ta, mereu la îndemână.
- Bonus din vanzari.
Daca vrei sa ne cunoastem si sa faci parte din echipa noastra, te invitam sa ne trimiti un cv actualizat pe adresa de e-mail: paula.frunzuc@raiffeisen.ro sau poti aplica direct la acest job.
Descrierea companiei
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra de cariere https://cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!