Candidatul Ideal
- Experienta de management in domeniile Comert / Retail, Administrativ / Logistic, Horeca, Casino,
- Serios, discret,
- Abilitati de lider,
- Personalitate impunatoare,
- Familiarizat cu KPI specifici retail-ului,
- Familiarizat cu legislatia muncii si recrutare personal,
- Familiarizat cu activitati de organizare personal : intocmire program de lucru, acoperire punct de lucru, evidenta timpului de lucru,training,
- Cunostinte de contabilitate primara si fiscalitate,
- Familiarizat cu sisteme de tip ERP si soft de logistica,
- Experienta in intocmirea de raportari, grafice de urmarire, rapoarte de optimizare,
- Disponibilitate si flexibilitate in privinta programului de lucru.
Descrierea jobului
- In viteza dezvoltarii companiei noastre s-a creat necesitatea implementarii acestei functii,
- Job-ul presupune ,in principal, managerierea activitatii de la sediul companiei,
- Aici activitatile sunt diverse si au o pondere de 70 % din intreaga companie,
- Cautam un Director Adjunct , care sa faca echipa cu Directorul General si Administratorul companiei , sa fie suportul nostru si autoritatea principala la sediul firmei,
- Poate cel mai mare beneficiu il consta faptul ca , in acest moment ,sunt inca in faza principianta multe din actiunile de dezvoltare ale companiei, iar asta permite canditatului sa intre in companie intr-un moment de crestere al acesteia, care automat se traduce si prin cresterea canditatului care aduce aportul lui intr-un moment de implementare.
Descrierea companiei
- Armeda Carpet este o companie dezvoltata pe mai multe tipuri de comert si de produse,
- Activam atat in regim B2B cat si B2C, la nivel de importator- distribuitor national-retea proprie de magazine si on-line,
- Gama noastra de produse aduna tot ce este mai frumos pentru decorarea unei case.
- Suntem in plina expansiune, cu multe proiecte noi in derulare, care stimuleaza cresterea companiei cu un procent de minim 50% in urmatoarele doua trimestre.
- Ne dorim sa crestem si sa dezvoltam o noua generatie de Management in compania noastra, pentru a putea urca mai sus pe scara dezvoltarii.
- Activam atat in regim B2B cat si B2C, la nivel de importator- distribuitor national-retea proprie de magazine si on-line,
- Gama noastra de produse aduna tot ce este mai frumos pentru decorarea unei case.
- Suntem in plina expansiune, cu multe proiecte noi in derulare, care stimuleaza cresterea companiei cu un procent de minim 50% in urmatoarele doua trimestre.
- Ne dorim sa crestem si sa dezvoltam o noua generatie de Management in compania noastra, pentru a putea urca mai sus pe scara dezvoltarii.
Joburi similare
- 16 Oct. 2025
DIRECTOR punct de lucru - Ialomita si Calarasi
Distribuitor Regional produse FMCG
Calarasi, Slobozia7000 - 9000 RON net / lună