Publicat 06 Mar 2018 | Reactualizat 03 Apr 2018 | Expiră 06 Apr 2018

Manager Clientela Mass Market

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei
• Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
• Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
• Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT
• Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
• Carnet categorie B
• Cunoasterea unei limbi straina de circulatie internationala (preferabil)

Descrierea jobului

 Dezvoltarea relatiilor cu clientii pe care ii are in portofoliu
o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale ;
o Gestioneaza clientii din portofoliu
o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client ;
o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are
o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, gestioneaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii;
o Urmareste indeplinirea obiectivelor anuale privind numarul si gradul de echipare a clientilor din portofoliile alocate ;
o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti;
o Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare;
o Pregateste,i analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare;
o acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate;
 Identificarea si atragerea de noi clienti
o Identifica clientii potentiali in cadrul actiunilor de prospectare si/sau din obtinerea de recomandari,
o Colaboreaza cu Managerii Clientela SB/ NonRetail pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail PF
o Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte:
- Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor
- Mijloace : actiuni personale, contacte cu clientii ; conditii preferentiale acordate de catre banca
 Participarea la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de Regiune / Grup / Expressgrup / Agentie cu clienti si prospecti
 Cunoasterea Normelor si Instructiunilor specifice clientilor Retail PF si aplicarea corecta a acestora
 Asigurarea confidentialitatii informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.
 Asigurarea securitatii fizice a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie);
 Aplicarea „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
 Arhivarea documentelor procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistrarea unitatilor arhivistice in Sivadoc si pastrarea arhivei in conditii adecvate.

Descrierea companiei

BRD este o banca de forta, cu o traditie de peste 90 de ani in Romania., unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania – lideri pe segmentul de credite sindicalizate la sfarsitul anului 2012.
Prin cei 8800 de angajati in 840 de unitati in toata tara, suntem alaturi de clientii nostri, fie ei tineri, seniori, salariati sau profesiuni liberale si companii, astfel incat impreuna cu noi sa-si realizeze planurile si proiectele de viitor.

Expirat
Manager Clientela Mass Market  -  BRD-Groupe Societe Generale