Publicat 08 Ian 2016 | Reactualizat 05 Feb 2016 | Expiră 09 Feb 2016

Inspector Calitate Produse Alimentare Proaspete

3 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Experienta anterioara privind receptia calitativa a produselor alimentare (fructe si legume, peste, carne, produse congelate, etc)
• Studii medii / superioare in domeniul calitatii alimentare
• Disponibilitatea de a lucra in schimburi
• Disponibilitatea de a lucra in platforma logistica amplasata in zona Chiajna
• Cunoştinţe de limba engleză (nivel mediu)
• Cunoştinţe operare MS Office
• Orientare către cerinţele pieţei şi ale clientului
• Capacitate de comunicare, flexibilitate, integritate

Descrierea jobului

• Evaluează calitatea şi conformitatea produselor cu standardele de referință şi decide dacă produsele respective se recepţionează sau nu
• Se asigură de existenţa şi conformitatea cu legislația în vigoare a documentelor de calitate care însoțesc produsele ce trebuie recepționate
• Verifică dacă mijloacele de transport şi condițiile în care au fost transportate produsele sosite la recepție se încadrează în normele stabilite
• Stabilește şi urmărește parametrii la care trebuie să se păstreze şi să se manipuleze mărfurile pe platformă
• Stabilește şi urmărește modul de pregătire a mărfurilor pentru expediție

Descrierea companiei

METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry.
În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 30 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Pentru a consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători.
În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România.
Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară.
În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.

Expirat
Inspector Calitate Produse Alimentare Proaspete  -  SC METRO Cash & Carry S.R.L.