Candidatul Ideal
Prohuman Apt is recruiting for a prominent company in the BPO and shared services sector. We are looking for a driven professional with excellent communication skills to join their dynamic team.
Descrierea jobului
Candidate’ profile:
Experience in BPO is a plus.
Advanced level of English.
Advanced level of German or Italian.
Bachelor degree mandatory.
Excellent verbal and written communication skills.
Problem-solving: Ability to address customer concerns and find solutions.
Negotiation: Strong negotiation skills to secure favorable deals.
Sales Acumen: Understanding of sales strategies and techniques.
Highly self-motivated to deliver superior customer experience.
High energy level and personal resilience.
Integrity and desire to comply with all legal and moral standards.
Service and quality oriented.
Nice to have skills:
Experience in Medical Device BPO /Diabetes devices.
CRM Proficiency in using CRM software
Responsibilities:
Handling of inbound and outbound calls to address various call types from customers.
Handling of incoming transactions (chat/email/social media) to address queries from various customers.
Handling technical queries including troubleshooting for client diabetes-devices management software and app.
Handling requests for free of charge items.
Assisting customers to make the right product choice.
Determine based on product complaint if warranty claim applies and if so, order, replacement product.
Log information related to product complaints, to be researched by the quality team.
Perform necessary outbound calls to reconnect or follow-up, as part of the CRM campaign.
Response to Inbound email or whitemail via phone, email or whitemail
Location: Bucharest
Work mode: Hybrid
Program: L-V 11 AM – 8 PM
Experience in BPO is a plus.
Advanced level of English.
Advanced level of German or Italian.
Bachelor degree mandatory.
Excellent verbal and written communication skills.
Problem-solving: Ability to address customer concerns and find solutions.
Negotiation: Strong negotiation skills to secure favorable deals.
Sales Acumen: Understanding of sales strategies and techniques.
Highly self-motivated to deliver superior customer experience.
High energy level and personal resilience.
Integrity and desire to comply with all legal and moral standards.
Service and quality oriented.
Nice to have skills:
Experience in Medical Device BPO /Diabetes devices.
CRM Proficiency in using CRM software
Responsibilities:
Handling of inbound and outbound calls to address various call types from customers.
Handling of incoming transactions (chat/email/social media) to address queries from various customers.
Handling technical queries including troubleshooting for client diabetes-devices management software and app.
Handling requests for free of charge items.
Assisting customers to make the right product choice.
Determine based on product complaint if warranty claim applies and if so, order, replacement product.
Log information related to product complaints, to be researched by the quality team.
Perform necessary outbound calls to reconnect or follow-up, as part of the CRM campaign.
Response to Inbound email or whitemail via phone, email or whitemail
Location: Bucharest
Work mode: Hybrid
Program: L-V 11 AM – 8 PM
Descrierea companiei
Prohuman APT se remarcă de 30 de ani pe piața de resurse umane din România, fiind una dintre primele trei agenții din domeniu. Cu o experiență vastă și o echipă dedicată, compania pune accent pe identificarea celor mai potriviți candidați, dar și pe satisfacerea cerințelor riguroase ale clienților săi. Se implică activ în dezvoltarea carierei candidaților, contribuind astfel la creșterea valorii lor profesionale și la consolidarea unei relații pe termen lung între aceștia și angajatori.
De-a lungul timpului, Prohuman APT a reușit să se diversifice și să acopere o gamă largă de industrii, fiind prezentă în sectoare cheie precum BPO (Business Process Outsourcing), Finanțe și bănci, IT&C, Inginerie, Retail, Automotive și Sales/Marketing. În ciuda acestei diversități, agenția nu se limitează doar la aceste domenii, având capacitatea de a răspunde cerințelor pieței de muncă dintr-o varietate de alte sectoare.
Contact: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, București; office@prohuman.ro; +40 21 222 13 03.
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2005 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohuman.ro.
De-a lungul timpului, Prohuman APT a reușit să se diversifice și să acopere o gamă largă de industrii, fiind prezentă în sectoare cheie precum BPO (Business Process Outsourcing), Finanțe și bănci, IT&C, Inginerie, Retail, Automotive și Sales/Marketing. În ciuda acestei diversități, agenția nu se limitează doar la aceste domenii, având capacitatea de a răspunde cerințelor pieței de muncă dintr-o varietate de alte sectoare.
Contact: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, București; office@prohuman.ro; +40 21 222 13 03.
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2005 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohuman.ro.
