de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 02 Aug 2017 | Reactualizat 30 Aug 2017 | Expiră 02 Sep 2017

Corporate Account Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Experienta profesionala:

  • 1-2 ani experienta in vanzari
  • Abilitati de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail
  • Fluenta in vorbirea limbii engleze
  • Diploma universitara
  • Permis de conducere categoria B
  • Conditii de munca: Foloseste masina de companie
  • Calatoreste intensiv pe o raza de pana la 150 km de sediu
  • Locat in Constanta.

Descrierea jobului

Ce face un Corporate Account Manager?

  • Gestioneaza relatii tip win/win cu clientii corporate cu scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor;
  • Dobandeste cota de piata si aduce valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarera unei experiente bazata pe incredere si parteneriat;

Responsabilitati principale:
  • Vinde solutii de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa;
  • Protejeaza/creste profitabilitatea clientilor prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului deservit
  • Identifica oportunitati de business prin invatarea si intelegerea nevoilor de comunicatii si de afaceri ale clientilor
  • Dezvolta si mentine relatii win/win cu clientii existenti cu scopul de a creste valoarea portofoliului
  • Atinge targeturile individuale comunicate, adresand intreaga gama de produse/servicii in cadrul conturilor alocate;
  • Genereaza lead-uri de vanzari altor segmente/arii/canale de vanzare din companie
  • Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei, business management, propunerilor financiare, produselor , serviciilor si portifoliilor competitorilor directi.
  • Abilitatea de a dezvolta un caz solid contra competitorilor bazat pe produsele si serviciile, pe valoarea serviciilor, politica de pret si diferentiatorii Vodafone
  • Actualizarea permanenta si respectand standardele de calitate a informatiilor din Sales Force Automation/Wallet Sizing/Forecast
  • Crearea unui plan de business pentru fiecare cont/client
  • Printr-o raportare acurata si continua ajuta in planificarea strategiei de produse, preturi si servicii.

Descrierea companiei

As Vodafone continues to evolve, our commitment to innovation has never been greater. Already the world's leading mobile telecommunications company, our goal is to pioneer a world of total communications solutions, where fixed, mobile, voice and data will all become one. And with approximately 407 million customers to cater for across the globe, there has never been a better time to jump on board. At Vodafone, we don’t just produce innovative products, we develop amazing people too. We’re a brand that loves change – if it’s not happening naturally then we’re creating it ourselves. It’s in our DNA to push forward, to create a better future, to never rest and find new ways that help people communicate. That’s the lifeblood that runs throughout Vodafone. We are driven to empower people. We are committed to helping our people perform at their best and achieve their full potential.

Expirat
Corporate Account Manager  -  Vodafone Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close