Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Billing Analyst

Telekom Romania Mobile Communications
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

CERINTELE POSTULUI

Studii: Studii medii sau studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj;
Experienta in munca: Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara

Contractul se incheie prin partener Telekom.

CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
  • Abilitati de invatare rapida si memorie buna;
  • Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office, in special Excel)
  • Limba Engleza – nivel mediu
  • Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris;
  • Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
  • Atitudine proactiva si orientare catre detalii;
  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
  • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
  • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
  • Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

Descrierea jobului

SCOP PRINCIPAL:
  • Gestioneaza procesul de control billing respectiv verificarea prin sondaj a unor elemente ale facturii, in concordanta cu criteriile stabilite de companie;
  • Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si posteaza ajustarile in credit sau debit pe conturile clientilor;
  • Gestioneaza anumite procese auditate de auditorul intern sau extern (exemplu: verificare ajustari postate manual)

ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
  • Verifica disputele in aplicatii si inchide aceste dispute in conformitate cu instructiunea de lucru;
  • Verifica raportul de ajustari manuale si pregateste fisierele pentru auditul intern sau extern;
  • Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si posteaza ajustarile in debit sau credit pe conturile clientilor juridici;
  • Raspunde de corectitudinea datelor inscrise in documentele procesate;
  • Semnaleaza prompt catre superiorul ierarhic oricare disfunctionalitate de natura sa afecteze munca proprie, a echipei/grupului din care face parte sau care poate sa aduca prejudicii clientului, precum si a oricaror cazuri care fac exceptie de la procedurile standard;
  • Aplica corect procedurile si instructiunile de lucru in activitatea de zi cu zi.
  • Indeplineste alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.

Beneficii
  • Asigurare medicala
  • Bookster
  • Pachet salarial motivant
  • Posibilități de creștere și dezvoltare al carierei
  • Mediu de lucru dinamic
  • Hybrid work

Descrierea companiei

Telekom Romania Mobile Communications este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii, parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.

Misiunea noastră Oferim clienților noștri experiența pe care și-o doresc, având grijă de ei și punându-le interesele pe primul loc. Sloganul nostru „Mobil așa cum vrei” este principiul nostru călăuzitor. Simplificăm viața clienților, oferindu-le mobilitate nelimitată, pentru a ramâne conectați oriunde și oricând, de pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. La un preț corect, fără clauze ascunse.

Tot ceea ce facem are ca scop câștigarea încrederii clienților – pentru a deveni alegerea lor #1. De aceea, facem clienților promisiuni pe care le respectăm. Respectarea promisiunilor este principiul ce stă la baza câștigarii încrederii. Suntem obsedați de respectarea promisiunilor, pentru că ne dorim să nu distrugem încrederea pe care ne-o oferă fiecare client. Promisiunile reprezintă, de fapt, angajamentul nostru față de clienți și față de noi înșine de a face exact ceea ce trebuie.

Ca echipă, la Telekom Romania Mobile Communications cooperăm și discutăm deschis, dezbatem subiecte importante, acceptăm opinii diferite și ne respectăm reciproc, creând cel mai bun loc pentru performanță și dezvoltare profesională. Suntem conștienți că angajații noștri reprezintă capitalul nostru cel mai de preț, pentru asta încercăm continuu să le oferim programe și oportunități de dezvoltare în conformitate cu nevoile de învățare și așteptările lor de evoluție ca profesioniști. Telekom are nevoie de angajați motivați, competenți și dedicați găsirii celor mai bune soluții pentru dorințele clienților, utilizatorilor, partenerilor de afaceri sau altor parteneri ai companiei. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie complexă și organizată cu gândul la eficientă și performanță, așteptăm să ne cunoaștem.

https://tkrm.ro/informarecandidati

Publicat 25 Mart. 2024 Reactualizat 22 Apr. 2024 Expiră 24 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.