Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Sales & Service Advisor

Provident Financial Romania
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul Ideal

Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim că toți colegii noi să simtă același lucru.
De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!

Ce ne dorim de la tine:

• Să iți facă placere să comunici cu diferite tipologii de persoane.
• Abordarea clienților într-un mod empatic, deschis, cu răbdare și dorință de a oferi o experiență plăcuta.
• Să identifici soluțiile potrivite fiecărei situații întâmpinate.
• Să fii ambițios, competitiv și să iți placă să lucrezi în echipa.
• Să existe dorință continuă de învățare, dezvoltare și deschiderea față de experiențe noi.
• Să te identifici cu rolul și compania.
• Să fii responsabil, punctual și să ai o atitudine pozitivă.
• Să fii orientat către obținerea rezultatelor.


Scopul postului
Scopul rolului este de a crea și menține o legătură strânsă cu clienții noștri în cadrul unei discuții empatice, orientată către nevoia clientului în așa fel încât să identificăm împreună soluția potrivită acestuia.

Descrierea rolului
La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.
Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale.
Noi suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe colegii noștri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm persoane talentate şi cu abilităţi extraordinare ca tine.

Descrierea jobului

Iată ce vei face:
• Vei contacta sau vei fi contactat telefonic de către clienți sau prospecti, în vederea promovării produselor noastre în funcție de nevoile acestora comform cerințelor stabilite pentru fiecare tip de serviciu.
• Acorda suport potențialilor clienți pe parcursul procesului de creditare digitală (pentru aplicările on-line) atât în campanii de outbound (apeluri inițiate) cât și inbound (apeluri recepționate)
• Acționează în cazul aplicărilor on-line a potențialilor clienți în vederea atingerii obiectivelor de vânzare în concordanță cu procedurile și regulile departamentului și a obiectivelor companiei
• Tratează solicitările și reclamațiile clienților/terțelor părți recepționate pe toate canalele de comunicare: corespondență scrisă sau electronică, apeluri telefonice conform procedurilor în vigoare și înregistrează cu exactitate în aplicațiile specifice informațiile furnizate de către clienți/prospecti/terțe părți
• Furnizezi clienților informații esențiale, clare și corecte despre produsele companiei și promovează o imagine pozitivă a acesteia.
• Vei comunica politicos, cu empatie și vei trata cu respect persoanele cu care discuți.
• Iți însuşesti şi respecți procedurile de lucru specifice.
• Participi la cursuri de specialitate şi instruire organizate în vederea îndeplinirii în mod eficient a sarcinilor de serviciu.



Iată beneficiile pe care le vei avea
  • Un abonament medical la una dintre clinicile colaboratoare, Regina Maria sau Medicover;
  • Card de tichete de masă, cu o valoare de 30 lei per tichet;
  • Posibilitatea de a lucra într-un sistem hybrid;
  • O lună pe an de work from anywhere;
  • 21 de zile de concediu, la care se adaugă 4 zile suplimentare de wellbeing;
  • Zile libere pentru senioritatea în companie;
  • Jumătate de zi liberă acordată cu ocazia zilei tale de naștere ;
  • Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite;
  • Bookster;
  • Reduceri la diverși parteneri (Orange, Samsung, clinici stomatologice, instituții bancare)
  • Un birou modern și prietenos, aflat în centrul orașului, la câțiva pași de Parcul Tineretulu



Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională:
  • Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă pe rol;
  • Program de mentoring: sesiuni de dezvoltare cu profesioniști relevanți în diverse domenii de Expertiză;
  • Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare;
  • Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.

Descrierea companiei

Bună, noi suntem Provident! Ne bucurăm că ești aici, că vrei ne cunoști și ne consideri o opțiune de carieră potrivită pentru tine. Suntem o echipă de aproape 2.000 de oameni în cam toate colțurile țării și, în același timp, al doilea cel mai mare angajator britanic din țară. Pune degetul pe harta la întâmplare și aproape sigur găsești un coleg de-ai noștri acolo.

Suntem o instituție financiară non-bancară, prima companie care a lansat împrumutul la domicliu în România. Facem parte din grupul britanic IPF (Internațional Personal Finance), prezent în 11 țări de pe 3 continente, cu două categorii de produse pe care le oferim clienților: creditarea la domiciliu, printr-un seviciu de deservire față în față, așa cum se întâmplă exclusiv în România, de exemplu, și creditarea digitală, serviciu disponibil în țări precum Letonia, Estonia, Lituania, Cehia, Polonia sau Mexic.

Credem că oricine trebuie să aibă acces la resurse prin care să-și îmbunătățească nivelul de trai și să se poată dezvolta, fie că vorbim despre dezvoltare profesională, investiții în educație sau îmbunătățiri în locuință. Astfel, oferim credite de valoare mică (500 – 15.000 de lei) pe perioade scurte de timp (maximum 134 de săptămâni) unor categorii de clienți care, altfel, ar fi putut fi excluși din ofertele altor instituții financiare. Incluziunea financiară este unul dintre principiile de bază ale modelului nostru de business. De exemplu, doar anul trecut aproape 20.000 dintre clienții noi au început cu noi istoricul de creditare. În plus, aproape 10.000 de clienți au primit scrisori de refinanțare pentru a putea lua împrumuturi de la bănci.

Susținem creditarea responsabilă și avem un rol esențial în comunitățile în care activăm. Suntem înțelegători cu clienții atunci când se confruntă cu situații dificile și le suntem aproape și cu sfaturi atunci când este nevoie.

În cazul în care vei aplica pentru un rol, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Detalii vei regăsi aici: https://www.provident.ro/politica-datelor-cu-caracter-personal-cariere

Publicat 27 Mart. 2024 Reactualizat 24 Apr. 2024 Expiră 26 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.